Gå til innhold

NHD - Bipolar INA

Anbefalte innlegg

tunglettlett
Skrevet

Jeg lurer på om du kan forklare meg hvorfor jeg har en INA hengende ved meg og ikke et tall. Jeg vet at du ikke kjenner meg, men jeg spør vel på et generelt grunnlag hvorfor det blir slik. Jeg anser meg selv som BP2, for jeg har ingen oppfatning av at jeg noen gang har vært manisk. Det har vært noen ganger jeg har vært lovlig høyt oppe, men det har aldri tatt fullstendig av. Men hvorfor holder de fast ved INA?

Videoannonse
Annonse
Gjest rochhla
Skrevet

Hvorfor spørr du ikke den som har satt diagnosen, det er vel han/hun som vet best hvorfor hos akkurat deg?

Ikke alle har noe tall bak bipolar-diagnosen sin.

Jeg f.eks har heller ikke noe tall. Diagnosen er andre spesifiserte bipolar lidelser: rapid cycling.

Ikke noe 1 eller 2.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sannsynligvis fordi behandleren din mener hun ikke har nok sikre opplysninger til å kunne spesifisere nærmere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...