tunglettlett Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Jeg lurer på om du kan forklare meg hvorfor jeg har en INA hengende ved meg og ikke et tall. Jeg vet at du ikke kjenner meg, men jeg spør vel på et generelt grunnlag hvorfor det blir slik. Jeg anser meg selv som BP2, for jeg har ingen oppfatning av at jeg noen gang har vært manisk. Det har vært noen ganger jeg har vært lovlig høyt oppe, men det har aldri tatt fullstendig av. Men hvorfor holder de fast ved INA? 0 Siter
Gjest rochhla Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Hvorfor spørr du ikke den som har satt diagnosen, det er vel han/hun som vet best hvorfor hos akkurat deg? Ikke alle har noe tall bak bipolar-diagnosen sin. Jeg f.eks har heller ikke noe tall. Diagnosen er andre spesifiserte bipolar lidelser: rapid cycling. Ikke noe 1 eller 2. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Sannsynligvis fordi behandleren din mener hun ikke har nok sikre opplysninger til å kunne spesifisere nærmere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.