Gjest bølger Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg ble avbrutt i morgenrutinen og husker derfor ikke om jeg har tatt medisiner. Bruker nå 200mg lamictal, 2mg fluanxol og 300mg wellbutrin. Skal jeg ta de nå og risikere dobbel dose. Ikke ta de og risikere at jeg ikke har tatt de idag, eller ta halvparten? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Vent til i morgen med neste dose. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Vent til i morgen med neste dose. Takk for svar 0 Siter
Gjest EUPF58 Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Takk for svar Er enig med NHD,men merker du ikke noe om du går uten med i 24 timer? Jeg merker lite på bare 24 timer uten. 0 Siter
Gjest Sjelaminei Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Du har ikke vurdert dosett da? Litt lettere å holde styr på om du har tatt medisinene eller ikke. Bare et lite tips 0 Siter
Helmi Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Du har ikke vurdert dosett da? Litt lettere å holde styr på om du har tatt medisinene eller ikke. Bare et lite tips Jeg er helt avhengig av dosett. Spesielt om morgenen skjer ting så pass mye på autopilot at jeg ikke alltid kan huske om jeg har tatt med. eller ikke. Da er det godt å kunne ta en titt i dosetten, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.