Gjest EUPF58 Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg har fått Leif Juster på hjernen,og får han ikke ut.Det er reprise på reprise på det programmet som netopp gikk på TV.Også Sturla dukker opp med sin fenoomenale kopi.Det er ganske plagsomt, siden jeg ikke får fred.Nå skal jeg ta meg en lur,og Langeleif vil da ha full kontroll over min fantasifulle hjerne.Edderkoppen for alle penga,vææææææ!Pølsemaker,pølsemaker hvor har du gjort av deg.....Jeg blir gal... Andre ganger kan det være en sang som f.eks "The neverending story" med Limahl.Den spiller og spiller sikkert 50 ganger,før jeg setter på en spennende film eller en vakker sang. Er det normalt å få slike ting på hjernen? Det kan være en plage å ha klisterhjerne. Duliaditten deg.Moooot Normalt! 0 Siter
Tonette Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg tror det er helt normalt! Men slapp av, det går over! Så bare kos deg med det så lenge det varer :-) 0 Siter
Gjest thara Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Normalt vil jeg si, har det slik selv. Akkurat nå har jeg en sang fra Emil i Lønneberget på hjernen:)) 0 Siter
cathlin Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg fikk en gang rips på hjernen. Rips-rips-rips-rips gikk i en loop i hjernen. Ble veldig høy på rips. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg tror det er "mot normalt" . Leif Juster er ikke den verste du kan ha paa hjernen. Fantastisk komiker:) 0 Siter
Gjest Klisterhjerne58 Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Normalt vil jeg si, har det slik selv. Akkurat nå har jeg en sang fra Emil i Lønneberget på hjernen:)) Huff det skulle du ikke ha sagt:"Å snikkeboa hoppfallera,å snikkeboa hoppfallerei,e bra å ha hoppfallera fø stakkas mei hoppfallera" men det finnes jo verre da. Den beste episoden av emil er vel den juleepisoden der han gir bort all maten til "fattiglemmerna" og de aker hele veien hjem igjen..Og "komandoran" havner i ulvegropa. 0 Siter
Gjest thara Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Huff det skulle du ikke ha sagt:"Å snikkeboa hoppfallera,å snikkeboa hoppfallerei,e bra å ha hoppfallera fø stakkas mei hoppfallera" men det finnes jo verre da. Den beste episoden av emil er vel den juleepisoden der han gir bort all maten til "fattiglemmerna" og de aker hele veien hjem igjen..Og "komandoran" havner i ulvegropa. Ja, den liker jeg best også 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Det er nok helt normalt! :-) I begynnelsen av påsken hadde jeg _denne_ sangen på hjernen etter å ha hørt den by accident: Jeg vurderte faktisk om jeg skulle legge ut en tråd og spørre dolfolket om hvorfor ingen skylder på Kristine når hun vitterlig har gått bak ryggen på sin beste venninne og tatt kjæresten hennes...;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Det er nok helt normalt! :-) I begynnelsen av påsken hadde jeg _denne_ sangen på hjernen etter å ha hørt den by accident: Jeg vurderte faktisk om jeg skulle legge ut en tråd og spørre dolfolket om hvorfor ingen skylder på Kristine når hun vitterlig har gått bak ryggen på sin beste venninne og tatt kjæresten hennes...;-) Den brukte vi å synge på denne måten: "Kjære Kristine, min verste venninne, bare gråt, alle skylder på deg..." Så vi var ikke enige i at hun var skyldfri. 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Den brukte vi å synge på denne måten: "Kjære Kristine, min verste venninne, bare gråt, alle skylder på deg..." Så vi var ikke enige i at hun var skyldfri. Nei, ikke sant? Jeg husker den jo fra Hanne Kroghs versjon, men har ikke tenkt på sangen på ørten år før jeg hørte denne nye versjonen. "jeg har lenge visst det fantes een annen, men jeg håpet at ddet var en flørt, du burde latt meg vite - bare sagt det som det var..." Her er den eneste pekefingeren mot venninnen - at hun ikke sa det rett ut at "nå tar jeg kjæresten din"! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg har det sånn konstant. Alltid en eller annen sang som kverner rundt i hodet. En kompis og jeg hadde en periode som hobby å putte teite sanger inn i hodet på hverandre. Setter på en podcast hver kveld for å få hjernen til å drive med noe annet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.