Gå til innhold

A cure for depression

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca
Skrevet

Bare som en parantes:Har du dysleksi Veronica?

Nei. :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Adriana

7

• Angustia

4

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest EUPF58
Skrevet

Nei. :-)

Da må spørsmålet bli om du heter Veronica eller Verinoca?

Det siste alternativet har jeg nemlig aldri høyt om før.

Skrevet

Heter du EUPF58, da? ;-)

Jeg har ikke hørt DET navnet før. :-)

Gjest EUPF58
Skrevet

Heter du EUPF58, da? ;-)

Jeg har ikke hørt DET navnet før. :-)

Verinoca høres feil ut med ikke Veronica,derfor spurte jeg henne om hun var dyslektisk.Du heter jo ikke marson?

Skrevet

Verinoca høres feil ut med ikke Veronica,derfor spurte jeg henne om hun var dyslektisk.Du heter jo ikke marson?

Jeg kunne jo likegjerne ha valgt marson som nick, eller gwx78uy9yj* om jeg hadde ønsket det, så hvorfor ikke Verinoca? ;-)

Gjest EUPF58,Dystymiker eller noe slikt.
Skrevet

Jeg kunne jo likegjerne ha valgt marson som nick, eller gwx78uy9yj* om jeg hadde ønsket det, så hvorfor ikke Verinoca? ;-)

Ikke for å lage noe stort nummer ut av dette,men jeg trodde hennes egentlige navn var Veronica,og spurte henne om det stemte.Hun kan kalle seg Venus fra Akropolis for meg.Samma for meg.Men det bryter vel med anonymitetsregelen.

Skrevet

Ikke for å lage noe stort nummer ut av dette,men jeg trodde hennes egentlige navn var Veronica,og spurte henne om det stemte.Hun kan kalle seg Venus fra Akropolis for meg.Samma for meg.Men det bryter vel med anonymitetsregelen.

Tviler på at det bryter anonymitetsregelen. Det er mange nick her inne som er tuftet på personenes egentlige fornavn, eller initialer el lign.

Og så er det noen som bruker vanlige navn som nick istedenfor fantasinavn, bare ikke deres eget.

Gjest verinoca
Skrevet

Nicket veronica var ikke tilgjengelig da jeg skulle registrere det, så jeg tok noe som lignet. :-)

Gjest EUPF58
Skrevet

Nicket veronica var ikke tilgjengelig da jeg skulle registrere det, så jeg tok noe som lignet. :-)

Ok.Weronika da eller Veronica2? Dette er egentlig bare flisespikkeri,men jeg føler liksom at jeg må svare.

Gjest verinoca
Skrevet

Ok.Weronika da eller Veronica2? Dette er egentlig bare flisespikkeri,men jeg føler liksom at jeg må svare.

I don't need a cure for my nick ;o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...