Gjest Svarttrost_bp Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Er bipolar2, er så ufattelig trøtt av å være deprimert, vil be om antidepp selv om jeg vet det kan få meg i taket. Vil heller oppleve å få være der en stund og evt ta fallet når det kommer, orker ikke denne tilværelsen. Men finnes det i det hele tatt noen sjanse for at jeg kan få antidepp? Bruker nå kun seroquel, seponerte abilify for tre uker siden pga sterk uro. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Med Seroqel på plass, er det mindre risiko for omslag på AD. Det bør være et forsøk verdt. Dose Seroquel? 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Med Seroqel på plass, er det mindre risiko for omslag på AD. Det bør være et forsøk verdt. Dose Seroquel? 300mg. Er trøtt hele tiden. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 300mg. Er trøtt hele tiden. Litt mer ærlig: 150mg. Har trappa ned siden jeg er så sykt trøtt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Litt mer ærlig: 150mg. Har trappa ned siden jeg er så sykt trøtt. Ble du mindre trøtt? Hjelper lite om du dermed mister den antidepressive virkningen som er best på 300 mg (på gruppenivå). 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Ble du mindre trøtt? Hjelper lite om du dermed mister den antidepressive virkningen som er best på 300 mg (på gruppenivå). ja, mindre trøtt 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Ble du mindre trøtt? Hjelper lite om du dermed mister den antidepressive virkningen som er best på 300 mg (på gruppenivå). har ikke merket noe annet dvs ikke forverring i depresjonen 0 Siter
Gjest EUPF58 Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Cipramil virker på meg selv om det bare er 20 mg.Kan gå god for denne medisin.Tror at f.eks. litsium kun er for de aller sterkest deprimerte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.