Gå til innhold

Vil ha antidepp, går det?

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost_bp
Skrevet

Er bipolar2, er så ufattelig trøtt av å være deprimert, vil be om antidepp selv om jeg vet det kan få meg i taket. Vil heller oppleve å få være der en stund og evt ta fallet når det kommer, orker ikke denne tilværelsen. Men finnes det i det hele tatt noen sjanse for at jeg kan få antidepp?

Bruker nå kun seroquel, seponerte abilify for tre uker siden pga sterk uro.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med Seroqel på plass, er det mindre risiko for omslag på AD. Det bør være et forsøk verdt.

Dose Seroquel?

Gjest Svarttrost
Skrevet

Med Seroqel på plass, er det mindre risiko for omslag på AD. Det bør være et forsøk verdt.

Dose Seroquel?

300mg. Er trøtt hele tiden.

Gjest Svarttrost
Skrevet

300mg. Er trøtt hele tiden.

Litt mer ærlig: 150mg. Har trappa ned siden jeg er så sykt trøtt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Litt mer ærlig: 150mg. Har trappa ned siden jeg er så sykt trøtt.

Ble du mindre trøtt? Hjelper lite om du dermed mister den antidepressive virkningen som er best på 300 mg (på gruppenivå).

Gjest Svarttrost
Skrevet

Ble du mindre trøtt? Hjelper lite om du dermed mister den antidepressive virkningen som er best på 300 mg (på gruppenivå).

ja, mindre trøtt

Gjest Svarttrost
Skrevet

har ikke merket noe annet dvs ikke forverring i depresjonen

Gjest EUPF58
Skrevet

Cipramil virker på meg selv om det bare er 20 mg.Kan gå god for denne medisin.Tror at f.eks. litsium kun er for de aller sterkest deprimerte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...