Gå til innhold

Sjalusi?

Anbefalte innlegg

Gjest angsten
Skrevet

Hej. 36 år och har en underbar sambo och en son på snart 4. Problem: Har vid flera tillfällen klicka och skällt ut min sambo med vidriga ord efter fest. De gånger det hänt har jag druckit för mycket och haft en oro i mig en tid, för om min sambo är glad i mig osv... De gånger det hänt har min sambo under kvällen inte sagt något till mig. Gett någon annan stor uppmärksamhet enligt mig osv... Nu står vi fast!! Vill inte han ska gå ifrån mig, lägger mig flat och önskar ta i tu med problemet som jag antar sitter i mitt huvud, sjalusi?? Går på fest utan min sambo och då är jag som andra , dricker som andra. Hoppas på raskt svar;-) MvH.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...