Gondor Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 I pakningsvedlegget til en av mine medisiner står det at man skal være forsiktig med alkohol. Men hva betyr det egentlig? Er det farligst å drikke moderat men ofte eller er det verre med en rotbløyte en sjelden gang? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Det betyr stort sett at man kan reagere annerledes (kraftigere) på alkohol enn uten medisinen. Derfor må du prøve deg gradvis frem. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Det spiller en rolle hvilken medisin det er, men rotbløyter er ikke å anbefale når det står slikt i pakningsvedlegget. 0 Siter
Rosavina Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Det betyr stort sett at man kan reagere annerledes (kraftigere) på alkohol enn uten medisinen. Derfor må du prøve deg gradvis frem. På Lamictal kan jeg drikke 3 ganger så mange pils. Det ble plutselig så dyrt å gå på byen...hehe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.