Gjest spooki Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Vet det er bare hodet mitt, men i mange timer har en bamse i sofaen danset foran meg. Kastet en pute på den, og da ramlet den ned for så reise seg og klatre opp igjen.... Dritekkelt. Bruker sereoquel 200 mg. Men bamsen plager meg likevel.... Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest fklpsdf Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ring legevakt, si at du har hallusinasjoner og hør hvor mye du kan øke dosen. Slikt bør du ha en plan for i framtiden. 0 Siter
Gjest spooki Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ring legevakt, si at du har hallusinasjoner og hør hvor mye du kan øke dosen. Slikt bør du ha en plan for i framtiden. Vil bamsen slutte i kveld da om jeg tar mer medisiner? 0 Siter
Gjest Ironiman Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Vil bamsen slutte i kveld da om jeg tar mer medisiner? Sikkert. 0 Siter
Gjest fklpsdf Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Vil bamsen slutte i kveld da om jeg tar mer medisiner? Med mindre den går på batterier og at det er derfor den beveger seg så. Høres ikke ut som det er tilfellet. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hvorfor kaster du ikke bamsen i søpla ute? (Husk å låse døra etter deg igjen...) 0 Siter
Gjest spooki Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hvorfor kaster du ikke bamsen i søpla ute? (Husk å låse døra etter deg igjen...) Alt begynte å bevege på seg etter hvert. Såtte et par timer i et hjørne på soverommet og knepetigjen øynene.Bare når jeg nå sitter på dataen så ligger det en penn å krøller seg på pulten. Fått sovepille som nødhjelp :-) Håper den gjør at jeg får sove. 0 Siter
Gjest fklpsdf Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Alt begynte å bevege på seg etter hvert. Såtte et par timer i et hjørne på soverommet og knepetigjen øynene.Bare når jeg nå sitter på dataen så ligger det en penn å krøller seg på pulten. Fått sovepille som nødhjelp :-) Håper den gjør at jeg får sove. Gått lenge uten søvn? Ta sovepille og få en god søvn så kanskje du er bedre i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.