Gå til innhold

Forfulgt av bamse...

Anbefalte innlegg

Gjest spooki
Skrevet

Vet det er bare hodet mitt, men i mange timer har en bamse i sofaen danset foran meg. Kastet en pute på den, og da ramlet den ned for så reise seg og klatre opp igjen.... Dritekkelt.

Bruker sereoquel 200 mg. Men bamsen plager meg likevel.... Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest fklpsdf
Skrevet

Ring legevakt, si at du har hallusinasjoner og hør hvor mye du kan øke dosen. Slikt bør du ha en plan for i framtiden.

Gjest spooki
Skrevet

Ring legevakt, si at du har hallusinasjoner og hør hvor mye du kan øke dosen. Slikt bør du ha en plan for i framtiden.

Vil bamsen slutte i kveld da om jeg tar mer medisiner?

Gjest Ironiman
Skrevet

Sikkert.

Gjest fklpsdf
Skrevet

Med mindre den går på batterier og at det er derfor den beveger seg så. Høres ikke ut som det er tilfellet. ;)

Gjest solfryd
Skrevet

Hvorfor kaster du ikke bamsen i søpla ute? (Husk å låse døra etter deg igjen...)

Gjest spooki
Skrevet

Hvorfor kaster du ikke bamsen i søpla ute? (Husk å låse døra etter deg igjen...)

Alt begynte å bevege på seg etter hvert. Såtte et par timer i et hjørne på soverommet og knepetigjen øynene.Bare når jeg nå sitter på dataen så ligger det en penn å krøller seg på pulten. Fått sovepille som nødhjelp :-) Håper den gjør at jeg får sove.

Gjest fklpsdf
Skrevet

Alt begynte å bevege på seg etter hvert. Såtte et par timer i et hjørne på soverommet og knepetigjen øynene.Bare når jeg nå sitter på dataen så ligger det en penn å krøller seg på pulten. Fått sovepille som nødhjelp :-) Håper den gjør at jeg får sove.

Gått lenge uten søvn?

Ta sovepille og få en god søvn så kanskje du er bedre i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...