Gå til innhold

Våren er her, samme kampen igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest neiikkevår
Skrevet

Første dagen på Østlandet med sol og glade mennesker. Barn som leker. Folk gleder seg. For meg er det helvete.

Jeg vil bare kaste meg under dynen, spikre igjen vinduet og vente på sommeren.

Samme regla hver eneste vår.

Jada, SSRI og trening. Jeg orker nesten ikke å se ut av vinduet med klumpen i halsen og bare bryte sammen.

SSRI har jeg gått så lenge på at det er i hvert eneste krik og krok i kroppen.

Det er sol og varmt, hvorfor kan en ikke bare glede seg som alle andre?

Bare å holde ut april og en del av mai!

Håper det virkelig snur og det at det blir regn og ruskevær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle forandret på type medisin? Har du prøvd flere sorter?

Gjest du er ikke alene
Skrevet

Du er ikke den eneste som ikke liker våren. Jeg liker ikke våren og sommeren. Liker ikke at det blir varmt. Alt blir så synlig. Alle andre blir så glade og da blir kontrasten til hvordan jeg føler det bare enda større. Alle forventer at jeg også skal være glad fordi det er vår og snart sommer.

Jeg har allerede begynt å se fram til høsten og til tiden hvor alt ikke blir så synlig lenger.

Håper virkelig dette blir en regnfull sommer slik at jeg slipper å plages av alle de som forlanger at jeg også skal være glad og ute i solen.

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg trodde jeg var den eneste som ble *mer* deppa når sola kom tilbake... Litt godt å høre at man ikke er alene om det i alle fall.

Skrevet

Du er ikke den eneste som ikke liker våren. Jeg liker ikke våren og sommeren. Liker ikke at det blir varmt. Alt blir så synlig. Alle andre blir så glade og da blir kontrasten til hvordan jeg føler det bare enda større. Alle forventer at jeg også skal være glad fordi det er vår og snart sommer.

Jeg har allerede begynt å se fram til høsten og til tiden hvor alt ikke blir så synlig lenger.

Håper virkelig dette blir en regnfull sommer slik at jeg slipper å plages av alle de som forlanger at jeg også skal være glad og ute i solen.

Absolutt ikke alene om å ha det sånn nei.

Jeg og kjenner på det der og syns det er tøft når alle er såååå glad for sol og varme.

Jeg håper på regn, så jeg kan sitte inne uten den dårlige samvittigheten jeg som oftest får.

Herlighet er så trist egentlig.

Gjest lauring
Skrevet

''Bare å holde ut april og en del av mai''

Er sommeren bedre enn våren?

Gjest snart er det sommer
Skrevet

Sånn hadde jeg det i mange mange år, men plutselig så var det over.... Jeg vet ikke hvorfor det var slik og jeg vet ikke hvorfor det forsvant... men jeg er glad at jeg kan kose meg også om våren nå.

Føler med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...