Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått foreskrevet dette legemiddelet av legen min da jeg har en depresjon.

Noen som har erfaringer med dette preparatet?

Har tatt fem dager nå, føler meg kvalm, og ikke i formen, men det trenger selvsagt ikke ha noe å si med preparatet.

Noen med erfaring her? Som har fått hjelp av denne typen medisin ?

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange som har fått hjelp. Bare hold ut bivikningene i starten.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med medisinen. Har hjulpet meg flere ganger, og jeg mister ikke følelsene eller har andre bivirkninger. Håper det hjelper for deg også.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg ble hjulpet av denne medisinen, men hadde endel bivirkninger i starten. Kvalme og uvelhet var en av dem. Det tok ca 3 uker før jeg kjente effekt mot depresjon. God bedring til deg.

Gjest Også Cipralexbruker
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med medisinen. Har hjulpet meg flere ganger, og jeg mister ikke følelsene eller har andre bivirkninger. Håper det hjelper for deg også.

Har du begynt og sluttet på Cipralex flere ganger? Virket den like godt de påfølgende gangene som den første? Var det veldig vanskelig å slutte (masse seponeringsproblemer)? Og hvor lang pause hadde du i mellom de forskjellig bruksrundene.

Håper du orker svare meg, jeg bruker Cipralex selv, med god virkning, men tør ikke slutte. Ville gjerne prøve om jeg er bra nå, men er superredd for at de ikke skal virke når jeg eventulet må begynne igjen. Hørte ei som skrev at det hadde skjedd henne nemlig.

Skrevet

Kjenner mange som har fått hjelp. Bare hold ut bivikningene i starten.

Takker.

Skal holde ut noen uker ja, merker forsåvidt ikke noe til noe bedring sånn sett, bare ikke i form, har tatt den 5 pillen idag da, må vel vente to-tre uker før jeg kan se om de hjelper meg.

Vil så gjerne ha litt lyst å leve igjen.

Skrevet

Det er nok for tidlig ja. Og mange må ytterligere opp i dose etter de tre ukene også.

Selv har jeg brukt lysterapilampa og trent mye i det siste, og det har dratt meg opp av gjørma. Det har vært en mørk vinter og lite lys for min del. Ja, jeg har begynt å gå turer i lyset også. Ikke gi opp håpet enda, og husk at om ikke denne medisinen virker, er det mange andre du kan prøve.

Jeg håper du får resultater, det er skrekkelig å være deprimert. Men prøv å komme deg på trening eller tur. Det hjelper veldig, selv om det er steinhardt i begynnelsen.

Skrevet

Det er nok for tidlig ja. Og mange må ytterligere opp i dose etter de tre ukene også.

Selv har jeg brukt lysterapilampa og trent mye i det siste, og det har dratt meg opp av gjørma. Det har vært en mørk vinter og lite lys for min del. Ja, jeg har begynt å gå turer i lyset også. Ikke gi opp håpet enda, og husk at om ikke denne medisinen virker, er det mange andre du kan prøve.

Jeg håper du får resultater, det er skrekkelig å være deprimert. Men prøv å komme deg på trening eller tur. Det hjelper veldig, selv om det er steinhardt i begynnelsen.

Prøver å gå meg en tur innimellom, og vet det hjelper men likevel, akkurat nå for tiden har jeg ingen og jeg mener ingen lyst til å gå ut.

Er på jobb da og det går greit stort sett.

Er kjempesliten av å være så ute som jeg føler meg .

Håper å få litt glede tilbake i hverdagen snart.

Skrevet

Prøver å gå meg en tur innimellom, og vet det hjelper men likevel, akkurat nå for tiden har jeg ingen og jeg mener ingen lyst til å gå ut.

Er på jobb da og det går greit stort sett.

Er kjempesliten av å være så ute som jeg føler meg .

Håper å få litt glede tilbake i hverdagen snart.

Jeg skjønner det ikke er lett. Et lite tips kan kanskje være å legge turer til senere på kvelden når det er blitt mørkt.

I dag har ikke jeg orket å gjøre noe aktivt heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...