Gå til innhold

Vallergan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg får feilmelding på søkfunksjonen deres(An internal application error occured. The Error has been logged. Error #396378 (exception #396378)

Hvordan skal man egentlig ta denne medisinen. Jeg skal bruke den for søvn.

Er det meninga man skal bli trøtt av den?

Eller åssen er det det skal virke?

Hvis jeg tar en tablett først for å teste denne ut, hvor lenge skal jeg vente med å ta neste pille(hvis den ene ikke funker)

Virker denne medisinen på samme måte som Imovane og sånt? at en må/bør ha lagt seg for å få virkning?

hmm - skjønner lite..

Ny på medisinen

Videoannonse
Annonse
Gjest Pyttan
Skrevet

Du skal ta Vallergan et par tre timer før du legger deg. Den virker i 12 timer. Du blir ikke trøtt før det har gått noen timer og du sover godt hele natten.

Skrevet

Du skal ta Vallergan et par tre timer før du legger deg. Den virker i 12 timer. Du blir ikke trøtt før det har gått noen timer og du sover godt hele natten.

ok-takk for svar :-)

12 timer ja - var det derfor jeg var sjokka da jeg så på klokka da jeg sto opp idag

tok siste i 01-tida inatt.

Skrevet

ok-takk for svar :-)

12 timer ja - var det derfor jeg var sjokka da jeg så på klokka da jeg sto opp idag

tok siste i 01-tida inatt.

Utforsk vallergan, for insovning må jeg bruke 30+mg. Kan godt sovne, men dagen derpå er alltid kjip på Vallergan. Prøv phenergan som er broren til Vallergan. Fungerer etter en time, gir ikke hangover, ihvetfall ikke hvis fu har brukt den to-tre dager på rad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...