Gå til innhold

Er eg frisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For 2 år siden møtte eg ein mann som eg hadde nær relasjon til. Han var veldig vinglette og vanskelig å forstå seg på. I samme periode tok eg ett selvutviklingskurs, der hovedfokus var å gå i seg sjølv når en møtte problemer med andre mennesker. Denne karen gav meg mange utfordringer. Svinga veldig mellom snill/god og sinna/ustabil. Det seier seg sjølv at min kursvirksomhet dermed gjorde sitt til at eg blei veldig vinglette....fordi eg svinga med han. Etter 1 års tid så begynte eg å få masse frykt, mistenksomhet, blei noko nevrotisk og følte på forfølgelse. Blei tom for energi, mista nattesøvnen. Eg fortsatte å gå i meg sjølv, leita etter svar på kvifor han hadde så rare reaksjoner ovenfor meg. Det blei tilslutt masse "gå i seg sjølv" aktivitet. Eg visste aldri kordan han møtte meg. Eg prøvde å finne løysinger, noko som var umulig. Eg fann tilslutt ut at denne karen hadde vert fengsla 2 ganger for seksuellt misbruk av mange damer. han var god på offerrolla og eg gjekk med konstant dårlig samvittighet. Mine problem blei større og større. kjente på manipulering og mykje stress. Kontakten blei brutt etter ein slitsom kamp. Eg stod då låst i frykt, daglig oppkast, var hyper mistenksom og noko nevrotisk. tankeaktiviteten var enormt stor. Etter 1 år gjennopptok me kontakten, eg trudde at det var mine problem som førte til at forholdet vårt vart så komplisert. (del 1, sender resten i neste e-post)

Videoannonse
Annonse
Gjest det hadde jeg gjort
Skrevet

Gjentar det jeg svarte i det andre innlegget ditt:

''Du høres ut som om du trenger hjelp til å sortere i tanker og følelser. Første skrittet er vel fastlegen. Jeg mener at du burde fått snakket med noen profesjonelle som kan hjelpe deg på vei.... ''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...