Gå til innhold

Privat psykiatrisk sykehus

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymiteten
Skrevet

Noen som vet om dette finnes i Osloområde? Kunne godt tenkt meg å kommer raskt i behandilng. Orker ikke stå lenge i helsekø..

Videoannonse
Annonse
Gjest efexora
Skrevet

Jeg ble nysgjerrig å hvorfor det er så korte ventelister der? De fleste stedene i psykiatrien er det jo ventelister Og hvis det er et bra tilbud så er det jo rart om det ikke er lang venteliste. Må man betale en del selv der? Eller er innleggelsestiden så kort at de kan ta inn mange pasienter?

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Jeg ble nysgjerrig å hvorfor det er så korte ventelister der? De fleste stedene i psykiatrien er det jo ventelister Og hvis det er et bra tilbud så er det jo rart om det ikke er lang venteliste. Må man betale en del selv der? Eller er innleggelsestiden så kort at de kan ta inn mange pasienter?

Jeg vet ikke mere enn det som står på hjemmesidene deres.

Gjest efexora
Skrevet

Jeg vet ikke mere enn det som står på hjemmesidene deres.

Av en eller annen grunn blir jeg litt mistenksom når et sånt sted har korte ventelister uten at jeg vet hvorfor. Da tenker jeg som oftest at det er en hake ved det.

Gjest anbefales ikke
Skrevet

Av en eller annen grunn blir jeg litt mistenksom når et sånt sted har korte ventelister uten at jeg vet hvorfor. Da tenker jeg som oftest at det er en hake ved det.

Jeg har vært der og synes ikke det var noe bra. Lite opplegg, og de gruppene som var fikk jeg lite ut av. Det var flere ulike grupper og man "meldte seg på" de tre man ønsket. (tar forbehold om at det har skjedd endringer siden min tid). Stor forskjell på de ulike terapeutenes kompetanse, flaks/uflaks angående hvilken terapeut man fikk. I første etasje er det åpen avdeling, i andre etasje er det lukket.

Oslo Hospital samarbeider med to psykiatriske akuttavdelinger i Oslo, er man innlagt på en av disse og det vurderes at man trenger et litt lengere opphold er Oslo Hospital ofte alternativet. Men man kan også søke seg inn fra andre steder i landet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...