Gjest Anonymiteten Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Noen som vet om dette finnes i Osloområde? Kunne godt tenkt meg å kommer raskt i behandilng. Orker ikke stå lenge i helsekø.. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Her er det korte ventetider http://www.oslo-hospital.no/index.asp?MenuID=30 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Her er det korte ventetider http://www.oslo-hospital.no/index.asp?MenuID=30 Jeg ble nysgjerrig å hvorfor det er så korte ventelister der? De fleste stedene i psykiatrien er det jo ventelister Og hvis det er et bra tilbud så er det jo rart om det ikke er lang venteliste. Må man betale en del selv der? Eller er innleggelsestiden så kort at de kan ta inn mange pasienter? 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Jeg ble nysgjerrig å hvorfor det er så korte ventelister der? De fleste stedene i psykiatrien er det jo ventelister Og hvis det er et bra tilbud så er det jo rart om det ikke er lang venteliste. Må man betale en del selv der? Eller er innleggelsestiden så kort at de kan ta inn mange pasienter? Jeg vet ikke mere enn det som står på hjemmesidene deres. 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Jeg vet ikke mere enn det som står på hjemmesidene deres. Av en eller annen grunn blir jeg litt mistenksom når et sånt sted har korte ventelister uten at jeg vet hvorfor. Da tenker jeg som oftest at det er en hake ved det. 0 Siter
Gjest anbefales ikke Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Av en eller annen grunn blir jeg litt mistenksom når et sånt sted har korte ventelister uten at jeg vet hvorfor. Da tenker jeg som oftest at det er en hake ved det. Jeg har vært der og synes ikke det var noe bra. Lite opplegg, og de gruppene som var fikk jeg lite ut av. Det var flere ulike grupper og man "meldte seg på" de tre man ønsket. (tar forbehold om at det har skjedd endringer siden min tid). Stor forskjell på de ulike terapeutenes kompetanse, flaks/uflaks angående hvilken terapeut man fikk. I første etasje er det åpen avdeling, i andre etasje er det lukket. Oslo Hospital samarbeider med to psykiatriske akuttavdelinger i Oslo, er man innlagt på en av disse og det vurderes at man trenger et litt lengere opphold er Oslo Hospital ofte alternativet. Men man kan også søke seg inn fra andre steder i landet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.