Gjest Ellipse Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 For første gang på det jeg kan huske har jeg tatt initiativ til å være sosial, lagd avtaler med folk og holdt dem. Det føles så bra! For mange er dette sikkert en selvfølge, men for meg er det en liten seier, faktisk...*rødme*. Jeg jubler inni meg nå, så måtte bare dele dette med noen som kanskje forstår... Hadde angst både når jeg skulle spørre og like før jeg skulle treffe studiekameratene mine (har så og si aldri vært med dem på fritiden før). Det knøt seg i magen, og jeg hadde mest lyst til å bli værende hjemme i "hulen" min... Men det endte med at jeg storkoste meg:-)) Helgen har ikke bare vært perfekt, jeg har hatt et par spisekick. Men i stedet for å avlyse pga. det, som jeg bruker, har jeg gjennomført det jeg hadde planlagt. Det er vel et framskritt...? 0 Siter
Gjest ikke angst Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Så utrolig bra! Kjenner meg litt igjen i det du skriver, jeg har selv litt sosial angst. Bra jobba! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Kan ikke skjønnet annet enn at dette er et stort skritt i riktig retning! )))) Kjempebra! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Så utrolig bra! Kjenner meg litt igjen i det du skriver, jeg har selv litt sosial angst. Bra jobba! :-) Takk:-) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Kan ikke skjønnet annet enn at dette er et stort skritt i riktig retning! )))) Kjempebra! Takk, håper du har rett:-) Denne helgen har liksom gitt meg litt troen tilbake på at jeg kanskje kan få det bedre etter hvert.. Skal ikke se bort fra at det fine vårværet har bidratt det også!:-) Deilig med sol! 0 Siter
Gjest slls Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Takk, håper du har rett:-) Denne helgen har liksom gitt meg litt troen tilbake på at jeg kanskje kan få det bedre etter hvert.. Skal ikke se bort fra at det fine vårværet har bidratt det også!:-) Deilig med sol! Kjempebra! Gleder meg på dine vegne. Ta vare på følelsen, og ta den frem om det skulle butte litt i mot. Når du husker følelsen er det lettere å få nye liknende opplevelser. Jeg synes også det hjelper med våren og lyset. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Kjempebra! Gleder meg på dine vegne. Ta vare på følelsen, og ta den frem om det skulle butte litt i mot. Når du husker følelsen er det lettere å få nye liknende opplevelser. Jeg synes også det hjelper med våren og lyset. Takk, skal prøve på det! :-) 0 Siter
Gjest snart er det sommer Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Så utrolig kjekt å høre! Du har vært kjempeflink og har all grunn til å være stolt ))) 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Du har grunn til å være stolt! Gratulerer :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Utmerket. Fint og oppmuntrende for mange at det også kommer slike innlegg :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Kjempeflott!!! Du har absolutt all mulig grunn til å være stolt av deg selv. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 ..takk for hyggelige tilbakemeldinger!! Så snille dere er! :-) :-) Nå skal jeg se på "Ingen Grenser", etter tips fra en her inne(husker ikke hvem det var nå igjen). Ønsker dere en god kveld. 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hipp hurra! Du bør være stolt over deg selv nå. Du har klart et mål du har satt fra deg. om jeg skal gi deg et råd, er at du ikke føler deg som et nederlag om du neste gang ikke klarer det. Sånne ting går litt i bølger men at du klarte det nå viser at du er på god vei videre. lykke til! 0 Siter
cathlin Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Takk, håper du har rett:-) Denne helgen har liksom gitt meg litt troen tilbake på at jeg kanskje kan få det bedre etter hvert.. Skal ikke se bort fra at det fine vårværet har bidratt det også!:-) Deilig med sol! Superdupert:-) Denne våren bli bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.