Gjest tidligere innlagt Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hvor åpne er dere om det? Jeg ble innlagt på akuttpsykiatrisk for en del år siden, da jeg hadde vanvittig angst etter et traume. Den nærmeste familien vet om det, og de nærmeste vennene. Hvis jeg kommer i snakk med folk som har vært i psykiatrien så kan jeg si det. Men jeg sier ikke det feks til kollegaer om vi skulle streife borti temaet. Jeg vet ikke hva slags tanker og forestillinger andre folk har om det å ha blitt innlagt. Derfor er jeg lite åpen om det. Det er lettere å si at jeg har gått til psykolog og deltatt i gruppeterapi., Men innleggelse er mere et tabu for meg. Hvilke erfaringer har dere? 0 Siter
skruf2010 Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Uff, alt for mange og jeg har blitt innlagt to ganger med venner til stede.Jeg er åpen om min psykisk helse, men som med andre ting, er det noen ting man godt kan holde for seg selv. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Alle visste det,og det lønnet seg ikke for meg. Jeg har alltid vært en åpen person,men det har vist seg at det ofte ikke er lurt. Det blir fort til at folk dømmer en,nedenom og hjem! Da jeg var innlagt var jeg veldig syk,når jeg ble bedre var det få som ville tro det. Da jeg sa det gikk dårlig trodde de det,når jeg sa det gikk bra trodde de det ikke. Selv om man har vært veldig syk,betyr ikke det at man blir det for resten av livet. Men virker som enkelte tror det! 0 Siter
Gjest emmen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 De som vet, vet. Andre anser jeg ikke har noe behov for å vite det, da det ikke er av noen avgjørende betydning i deres møte med meg. Dessuten er det et passert kapitel i mitt liv. 0 Siter
Gjest tabu Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Familien vet om første innleggelse. Andre innleggelse er det bare i venninne som veit om. Det er nok tabu for meg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.