Gjest Istapp Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Har veldig tro på det :-) Ser tilbake på hvor syk jeg har vært,og på hvor bra jeg er i dag i forhold,er glad! Da tenker jeg at veien slutter ikke her,jeg skal få det enda bedre. Vet jeg må gå veien selv,og det skal jeg klare. Tar litt og litt,har det ikke travelt. 0 Siter
Gjest Opp til deg å få det bra. Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Har et supert liv jeg. Behøver ikke bli bedre. Du må bestemme deg for hva du vil ha ut av livet og jobbe mot det målet innenfor de mulighetene du har. Hva er det du ønsker deg av oppnåelige mål? Når du målene du setter deg? Hvis nei, hvorfor ikke? Er de urealistiske? Når du setter deg mål er det jevn og trutt jobbing som må til. Og man må ta en ting av gangen. Så da er det opp til hver og en og skape seg et godt liv. Kanskje ikke standard A4 liv men mange gode dager. 0 Siter
Gjest Candrine Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Ja jeg har troa. Og det er nok derfor jeg har kommet så langt også =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.