Gå til innhold

Deprimert

Anbefalte innlegg

Gjest Deprimert3
Skrevet

Jeg er så deprimert. Jeg kjenner en konstant tristhet i meg. Det eneste jeg har lyst til er å bare legge meg ned og dø. Jeg ser på facebook hvor lykkelige folk er og hvor kjekt de har det og det gjør det bare 10 ganger verre. Vet ikke om jeg er i live i morgen tidlig.

Fortsetter under...

Gjest solfryd
Skrevet

Huffda.... Ikke noe ok å ha det sånn. Men ikke gjør deg selv noe. Det finnes hjelp! Bestill time hos legen i morra og få deg en samtale og kanskje noen medisiner.

Og det du leser om på Facebook må du ikke ta bokstavelig. Facebook er nemlig et sted hvor det er om å gjøre å virke lykkelig ovenfor andre. Det er så og si bare positive headinger å se hos folk. Men det betyr ikke at de nødnvendigvis alltid har det så bra eller er så lykkelige bestandig.

Gjest kinelle
Skrevet

Hvis du trenger noen å snakke med nå så finnes det hjelpetelefoner som er døgnåpne:

Hjelpetelefonen (Mental Helse): 810 30 030

Kirkens SOS: 815 333 00

Prøv å hold ut. Det kommer bedre tider selv om det ikke føles slik nå.

Gjest Anti Facebook
Skrevet

Huffda.... Ikke noe ok å ha det sånn. Men ikke gjør deg selv noe. Det finnes hjelp! Bestill time hos legen i morra og få deg en samtale og kanskje noen medisiner.

Og det du leser om på Facebook må du ikke ta bokstavelig. Facebook er nemlig et sted hvor det er om å gjøre å virke lykkelig ovenfor andre. Det er så og si bare positive headinger å se hos folk. Men det betyr ikke at de nødnvendigvis alltid har det så bra eller er så lykkelige bestandig.

Så sant, så sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...