Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne hatt lyst til å gå tur i det fine været, men lar være fordi jeg vil ikke møte kjente f.eks. naboer til foreldrene mine som kanskje vil stanse meg og lure på hvorfor jeg ikke jobber og hva jeg driver med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Istapp
Skrevet

Forstår deg i grunn,men de har jo egentlig ikke noe med det. Synes det er kjipt jeg også når folk spør "hva driver du med da"?

Gjest Opp til deg å få det bra.
Skrevet

Har vært der jeg og. Det var en stor terskel når jeg ble ufør og måtte fortelle dette til omgivelsene mine. Men jeg hoppet i det for jeg ville ikke tillate at det ødela dagene mine. Nå bryr jeg jeg ikke om det i det hele tatt.

Kanskje det er her du skal begynne for å skape deg et bedre liv. Bestem deg for hva du skal si og gå ut i solen og kos deg!

Skrevet

Hvis du ikke har lyst å snakke med noen, men har lyst til å gå tur - kanskje du skulle gå med musikk på øret? På den måten vil de du treffer se/skjønne at det ikke passer å snakke - og du slipper å forklare noe.

Gjest superbra
Skrevet

Lag deg et "standardsvar" og svar alle sammen ut ifra dette. Og husk dette er verst i starten, etterhvert vil du slippe slike spørsmål. Ikke la dette hindre deg i å gå ut...goooo :-)

Skrevet

Ja der forståt jeg. Slik var jeg også før. gikk omveier, men jeg lærte at jeg ikke skulle gjøre det tungre meg selv, bare fordi jeg gikk å innbilte meg ting, for alt ligger jo i sitt eget hode

Skrevet

Jeg jobber ikke, og det er gode og onde naboer i mitt nabolag. De onde overser jeg, og de gode tar jeg til meg. :)

Gjest ninnytiln
Skrevet

Si hei og smil og hast videre. Hva med de andre som er hjemme på dagtid som du er redd for å møte på? Mange av dem er sikkert i samme situasjon. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...