Gjest Mann 42år Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei Jeg har ved et par anledninger fordelt på cirka ett år har blødning fra endetarmen i forbindelse med avføring. Friskt rødt blod rett ned i skålen. Blødningen varte i cirka ett døgn hver gang. Det er cirka 6 måneder siden siste blødning Fastlegen min henviste meg til colonscopi der det ble funnet en uspesifisert betennelse i overgangen mellom tynntarm og tykktarm. Vevsprøver viste ingen sikre tegn til Chrons. Alle de andre prøvene var fine og rene(blodprøver osv ) Kan det likevel være Chrons selv om vevsprøver viste negativt på Chrons? Har lest litt om Chrons symptomer her, og jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de bortsett fra det med blødning. Dersom du mener det ikke er Chrons. Hva er sansynlig årsak til blødningen? Mvh Mann 42 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345644-rektal-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.