Gjest yonia Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Jeg blir ekstremt dårlig psykisk når jeg har pms. Går på fontex 20 mg, og abilify 5 mg. Hjelper det å øke abilify to uker for perioden? Eller er det mulig å gå på et andre SSRI to uker før? Vet at det ikke nytter å øke dosen på fontex fordi det tar så lang tid før det virker. 0 Siter
Gjest rochalla Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Akkurat når det gjelder PMS, kan Fontex virke på kort tid, noen med PMS trenger bare bruke Fontex noen dager i måneden, så jeg ville prøvd å øke doesn noen dager før, var jeg deg. Mulig det var mer enn noen dager, at det var en uke eller noe. Jeg skal se om jeg finner en link der jeg leste dette for noen år siden. 0 Siter
Gjest rochalla Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 14 dager før forventet mens og til menstruasjonen kommer kan du øke dosen 0 Siter
Gjest yonia Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Akkurat når det gjelder PMS, kan Fontex virke på kort tid, noen med PMS trenger bare bruke Fontex noen dager i måneden, så jeg ville prøvd å øke doesn noen dager før, var jeg deg. Mulig det var mer enn noen dager, at det var en uke eller noe. Jeg skal se om jeg finner en link der jeg leste dette for noen år siden. Takk for svar. Jeg spurte NHD om det går an å øke fontex to uker før menstrasjon men han sa at det tar for lang tid før den virker. Derfor lurte jeg på om jeg heller kan øke abilify, eller om jeg kan gå på et SSRI nr.2 to uker i måneden. 0 Siter
Gjest rochalla Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Takk for svar. Jeg spurte NHD om det går an å øke fontex to uker før menstrasjon men han sa at det tar for lang tid før den virker. Derfor lurte jeg på om jeg heller kan øke abilify, eller om jeg kan gå på et SSRI nr.2 to uker i måneden. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4134859 0 Siter
Gjest yonia Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4134859 OK, takker for linken =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.