Gå til innhold

NHD - medisiner og pms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ekstremt dårlig psykisk når jeg har pms. Går på fontex 20 mg, og abilify 5 mg. Hjelper det å øke abilify to uker for perioden? Eller er det mulig å gå på et andre SSRI to uker før? Vet at det ikke nytter å øke dosen på fontex fordi det tar så lang tid før det virker.

Videoannonse
Annonse
Gjest rochalla
Skrevet

Akkurat når det gjelder PMS, kan Fontex virke på kort tid, noen med PMS trenger bare bruke Fontex noen dager i måneden, så jeg ville prøvd å øke doesn noen dager før, var jeg deg.

Mulig det var mer enn noen dager, at det var en uke eller noe. Jeg skal se om jeg finner en link der jeg leste dette for noen år siden.

Gjest rochalla
Skrevet

14 dager før forventet mens og til menstruasjonen kommer kan du øke dosen

Skrevet

Akkurat når det gjelder PMS, kan Fontex virke på kort tid, noen med PMS trenger bare bruke Fontex noen dager i måneden, så jeg ville prøvd å øke doesn noen dager før, var jeg deg.

Mulig det var mer enn noen dager, at det var en uke eller noe. Jeg skal se om jeg finner en link der jeg leste dette for noen år siden.

Takk for svar. Jeg spurte NHD om det går an å øke fontex to uker før menstrasjon men han sa at det tar for lang tid før den virker. Derfor lurte jeg på om jeg heller kan øke abilify, eller om jeg kan gå på et SSRI nr.2 to uker i måneden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...