Gå til innhold

Gravid med to hjertelyder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 18 + 2 dager med mitt tredje svangerskap, dette svangerskapet er litt merkelig i forhold til de to andre. Med de to første hadde jeg morgenkvalme med oppkast som var over rundt kl12 vær dag de første 12ukene, denne gangen inntens kvalme men ikke no oppkast å kvalmen ga seg ikke utover dagen men kom bort i uke 12 den også. Toppen på livmoren når ca en cm over navlen allerede, noe jeg synes er litt høyt. Sist uke vistes det på utsiden at det var bevegelse der inne. Jeg hadde bare en blødning før jeg ble gravid etter p,pille slutt. Jeg er mye svimmel men dette har bedret seg de siste ukene, trodde det var blodtrykksfall men litt usikker. Som om ikke dette er nok finner jeg å min mann nå to hjertelyder i magen En som beveger seg mellom hoftbenene langs skambenet å en som går "inni" navlen å ca 4cm ut til vær side. Spørsmålet er jo ganske enkelt om det er tvillinger, skal til UL den 19 nå men huff så nysgjerrig jeg er nå Kan vist være navlestrengen men. Håper noen kan hjelpe meg me noen svar eller forklaringer.

Videoannonse
Annonse
Gjest webraq
Skrevet

Jeg antar at dere er klar over at din egen hjertelyd er veldig lett å finne i magen også?

Skrevet

Tell antall hjerteslag i minuttet. Babyer i magen har raskere puls enn voksne. Søki på nettet så finner du ut av hvor raskt det skal være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...