Gå til innhold

NHD: Piercingforstyrrelse anno 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre :-) For jeg skjønner ikke vitsen med piercinger som ikke viser noe annet enn at personen slafser på klumpen på tunga i ett kjør, og i tillegg får problemer med å snakke rent:-)

Nå er vel ungene mine i yngste laget for tungepiercing uansett, men aldri godt å si hva de velger om noen år ;)

Jeg har ikke problemer med piercinger, men akkurat i tunga ville jeg aldri hatt det selv. Heldigvis sier min snart-trettenåring at hun ikke skjønner at noen orker å ha det i tunga. Håper hun tenker det samme når hun blir 16-17 ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

32

• Nils Håvard Dahl, psykiater

9

• morsan

6

• hidi, the scorpion

5

Skrevet

Nå er vel ungene mine i yngste laget for tungepiercing uansett, men aldri godt å si hva de velger om noen år ;)

Jeg har ikke problemer med piercinger, men akkurat i tunga ville jeg aldri hatt det selv. Heldigvis sier min snart-trettenåring at hun ikke skjønner at noen orker å ha det i tunga. Håper hun tenker det samme når hun blir 16-17 ;)

Det håper jeg også at hun tenker;o)

Skrevet

LOL:-) Ja, det er noe med de øynene :-)

Benzo-øyne. Små pupiller og litt grå og slørete. Sånne isblå øyne ser onde og uberegnelige ut.

Skrevet

Benzo-øyne. Små pupiller og litt grå og slørete. Sånne isblå øyne ser onde og uberegnelige ut.

Ja. Jeg tror det var dette han siktet til. Uten at han visste det helt selv, kanskje? Psykologer har jo ikke så mye erfaring med medisiner som psykiatere.

Skrevet

LOL:-) Ja, det er noe med de øynene :-)

"Psykose i pels" var forresten min manns kallenavn på bikkja som vår tidligere nabo hadde...;-)

Skrevet

"Psykose i pels" var forresten min manns kallenavn på bikkja som vår tidligere nabo hadde...;-)

Jeg har hatt noen sånne nabobikkjer jeg også :-) Jeg foretrekker puser jeg. De lager ikke så mye lyd :-) Stort sett, i hvert fall:-) Men jeg liker hunder også, bare så det er sagt!

Skrevet

Jeg har hatt noen sånne nabobikkjer jeg også :-) Jeg foretrekker puser jeg. De lager ikke så mye lyd :-) Stort sett, i hvert fall:-) Men jeg liker hunder også, bare så det er sagt!

Jeg er veldig glad i hunder jeg :-) Men ikke når de bare står og gjør hele tiden...

Jeg er forøvrig veldig glad for at vi har pusen vår:-)

Skrevet

Jeg er veldig glad i hunder jeg :-) Men ikke når de bare står og gjør hele tiden...

Helt enig :-) Jeg orker ikke dyr som gneldrer og bjeffer i tide og utide:-(

Jeg har skjønt at du er verdens beste pusemamma, og det er så godt å lese om det her inne:-)

Skrevet

Helt enig :-) Jeg orker ikke dyr som gneldrer og bjeffer i tide og utide:-(

Jeg har skjønt at du er verdens beste pusemamma, og det er så godt å lese om det her inne:-)

Tusen takk :-)

Ja, vi er småforelskede hele familien. :-) Vi synes vi er såååå heldige som fikk akkurat denne pusen.

Skrevet

Tusen takk :-)

Ja, vi er småforelskede hele familien. :-) Vi synes vi er såååå heldige som fikk akkurat denne pusen.

''Vi synes vi er såååå heldige som fikk akkurat denne pusen.

Slik vil det alltid være:-)) Det er veldig godt å lese om din nyvunne kjærlighet til disse fantastiske dyrene. Det er nemlig bare vi som har dem i eie som vet hva andre går glipp av:-)

candyqueen_83
Skrevet

Å nei, hunder som bare står og bjeffer er grusomt :o(( Men er jo ikke deres feil stakkars..De har bare vært uheldig med eierne sine :o((

Skrevet

Å nei, hunder som bare står og bjeffer er grusomt :o(( Men er jo ikke deres feil stakkars..De har bare vært uheldig med eierne sine :o((

Ja, helt klart! Det er utrolig hvor mange som mener det er bare å skaffe hund uten å sette seg skikkelig inn i hva det krever av en.

Skrevet

''Vi synes vi er såååå heldige som fikk akkurat denne pusen.

Slik vil det alltid være:-)) Det er veldig godt å lese om din nyvunne kjærlighet til disse fantastiske dyrene. Det er nemlig bare vi som har dem i eie som vet hva andre går glipp av:-)

''Slik vil det alltid være''

Ja, man blir skikkelig 'myrsnipa'!! :-)

Men i vårt tilfelle er det liksom "ekstra mye sannhet" i det, for denne katten var levert inn til avlivning på en dyreklinikk, men så kontaktet veterinæren dyrebeskyttelsen isteden, og resten er historie.

Skrevet

''Slik vil det alltid være''

Ja, man blir skikkelig 'myrsnipa'!! :-)

Men i vårt tilfelle er det liksom "ekstra mye sannhet" i det, for denne katten var levert inn til avlivning på en dyreklinikk, men så kontaktet veterinæren dyrebeskyttelsen isteden, og resten er historie.

Dette er en historie helt etter min smak:-) Helt vidunderlig :-)

Skrevet

Det kan virke useriøst. Men min X, som er psykolog, påstod til og med at folk med lyseblå øyne ofte hadde en personlighetsforstyrrelse ala "borderline", som det het den gangen.

''Det kan virke useriøst. Men min X, som er psykolog, påstod til og med at folk med lyseblå øyne ofte hadde en personlighetsforstyrrelse ala "borderline", som det het den gangen.''

I tillegg til husky'er; Dagfinn Høybråten? ;.)

Skrevet

''Det kan virke useriøst. Men min X, som er psykolog, påstod til og med at folk med lyseblå øyne ofte hadde en personlighetsforstyrrelse ala "borderline", som det het den gangen.''

I tillegg til husky'er; Dagfinn Høybråten? ;.)

Ja, der har du en til....Merkelige greier:-(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, der har du en til....Merkelige greier:-(

Jeg også kjenner en med slike øyne i tillegg til min lille snuppelure:-)

Skrevet

Jeg også kjenner en med slike øyne i tillegg til min lille snuppelure:-)

Det er noe annet med barn enn med voksne:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...