Gå til innhold

NHD: Piercingforstyrrelse anno 2010

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er noe annet med barn enn med voksne:-)

Ok, men jeg kjenner en voksen også. Han hun arvet dem fra ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

32

• Nils Håvard Dahl, psykiater

9

• morsan

6

• hidi, the scorpion

5

Skrevet

Ok, men jeg kjenner en voksen også. Han hun arvet dem fra ;o)

Jeg skjønner.... Det gjelder jo ikke alle da, vet du:-) Tviler på at han tilhører den gruppen jeg snakker om. Har absolutt ikke det inntrykket ut i fra hva jeg ser på bildene:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg skjønner.... Det gjelder jo ikke alle da, vet du:-) Tviler på at han tilhører den gruppen jeg snakker om. Har absolutt ikke det inntrykket ut i fra hva jeg ser på bildene:-)

He he, nei ingen regel uten unntak:-)

Skrevet

He he, nei ingen regel uten unntak:-)

Nei, selvfølgelig ikke:-) Men du vet...mye annet som har blitt beskrevet her inne fra min side, er etter lærdom fra min X, og ting han kunne på fingrene:-) Jeg går ut fra at du skjønner hva jeg snakker om, ellers må vi snakkes på mail :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke:-) Men du vet...mye annet som har blitt beskrevet her inne fra min side, er etter lærdom fra min X, og ting han kunne på fingrene:-) Jeg går ut fra at du skjønner hva jeg snakker om, ellers må vi snakkes på mail :-)

Nei, ta det helt rolig ;o) Jeg tar ikke alt jeg leser veldig alvorlig. Blir ikke sur for noe slikt kan du skjønne:-)

Skrevet

Nei, ta det helt rolig ;o) Jeg tar ikke alt jeg leser veldig alvorlig. Blir ikke sur for noe slikt kan du skjønne:-)

Det var jo dessuten ikke min påstand. Men jeg forklarer deg gjerne hva jeg mener med andre ting jeg har skrevet her inne, i visse sammenhenger. Og som jeg har fått mye kjeft for:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det var jo dessuten ikke min påstand. Men jeg forklarer deg gjerne hva jeg mener med andre ting jeg har skrevet her inne, i visse sammenhenger. Og som jeg har fått mye kjeft for:-)

Bare send mail du. Sitter oppe en liten stund til jeg:-)

Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe på disse årene som taler for at jeg bør endre standpunkt :-)

Jeg undervier på universitetsnivå på en linje som utelukkende tar inn studenter med høye karraktererer, god leverense på opptaksprøver og med ret eflektert forhold til egne resultater hvert semester: finnes det tatoverte blant dem tror du - og har de evt pf??

Gjest Kaiya: Sorry.... ;-)
Skrevet

Godt å høre :-) For jeg skjønner ikke vitsen med piercinger som ikke viser noe annet enn at personen slafser på klumpen på tunga i ett kjør, og i tillegg får problemer med å snakke rent:-)

Mote har aldri bekreftet eller innfridd generasjonene over sitt behov for foruft. :)

Skrevet

Jeg undervier på universitetsnivå på en linje som utelukkende tar inn studenter med høye karraktererer, god leverense på opptaksprøver og med ret eflektert forhold til egne resultater hvert semester: finnes det tatoverte blant dem tror du - og har de evt pf??

Men skrive riktig kan du ikke?

Skrevet

Men skrive riktig kan du ikke?

Jo det kan jeg, men sleiver åpenbart etter noen øl - som de fleste ;-)

Skrevet

Da satser jeg på at øyenfargen endrer seg med årene ;-P

Jeg har hatt lyseblå øyne i over 50 år.

Har alltid regnet meg som psykisk stabil. Men det er ennå tid.

Gjest Ellipse
Skrevet

En kunne tro det ja. Jeg ønsker så inderlig å oppleve konkrete eksempler på at jeg tar feil.

Marit Bjørgen hadde jo piercing i øyenbrynet før...men er kanskje friskmeldt nå som hun har fjernet den?

Men Maria Haukaas Storeng, stakkars, har en dobb i nesen. Hun har alltid virket så sunn og jordnær på meg, men det er nok feil,ja.

Bono i U2 har både piercing og tatoveringer, han må jo være splitter pine gal?!

Hun her er til og med prest: (ikke for det, psyke prester dukker jo opp so paddehatter nå om dagen)

http://universitas.uio.no/Arkiv/1997/21/studieti.JPG

Skrevet

''Jeg har hatt lyseblå øyne i over 50 år. Har alltid regnet meg som psykisk stabil. Men det er ennå tid.''

*hehe* Min kjære har også lyseblå øyne og er temmelig trygg og sterk psykisk gitt. Gir ikke så mye for den teorien der nei.

Gjest Ellipse
Skrevet

Aner ikke, jeg:-) Det var hans erafring gjennom flere år med hundrevis av pasienter. Men han var ikke riktig sikker på om øynene ofte ble så lyseblå pga av medikamenter.

Han sammenlignet det med slike øyne:

http://www.husky-petlove.com/gal1-blk-huskymale.jpg

Phuh, mine øyne er heldigvis ikke fullt så lyseblå;o) (Vart litt skræmt no, hehe)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Marit Bjørgen hadde jo piercing i øyenbrynet før...men er kanskje friskmeldt nå som hun har fjernet den?

Men Maria Haukaas Storeng, stakkars, har en dobb i nesen. Hun har alltid virket så sunn og jordnær på meg, men det er nok feil,ja.

Bono i U2 har både piercing og tatoveringer, han må jo være splitter pine gal?!

Hun her er til og med prest: (ikke for det, psyke prester dukker jo opp so paddehatter nå om dagen)

http://universitas.uio.no/Arkiv/1997/21/studieti.JPG

Marit Bjørgen har tydeligvis tatt tak i noe som ikke var helt bra. Om jeg ikke tar helt feil, fikk det også betydning for resultatene :-)

Gjest Ellipse
Skrevet

Marit Bjørgen har tydeligvis tatt tak i noe som ikke var helt bra. Om jeg ikke tar helt feil, fikk det også betydning for resultatene :-)

Ventet meg nesten den...;-)

Skrevet

Miljø har også mye å si. Når det gjelder tatoveringer så ble jeg overasket over å se hvor mange vestlendinger som har tatoveringer. For dem var dette tydeligvis tøft, mens i andre miljø blir det ansett for å være harry.

Hvilke vestlendinger omgås du???

mvh

Skrevet

Kontaktlinser, Laban. Fargede linser !!!

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...