Gå til innhold

Nytt traume?

Anbefalte innlegg

Gjest neineinei!
Skrevet

''Så våkner jeg av at en av guttene er kommet opp i sengen. Jeg ba han gå flere ganger, men ga opp og lot han gjennomføre det han var ute etter. Ga f.''

Jeg synes ikke dette kan betegnes som en ekstrem situasjon. Det var også flere tilstede i leiligheten. Hun ga f' og lot han få.

"Jeg drakk kanskje 7-8 halvlitere og 2 drinker... Men med serequel, truxal og remeron innenbords etterpå blir en rimelig slått ut"

Er faktisk ikke så lett å gjøre rabalder og motstand når man er så slått ut.

Og jenter som har vært utsatt for flere overgrep før kan ha enda lettere for å bare bli passiv og la han gjøre det "så hun er ferdig med det for denne gang".

Videoannonse
Annonse
Gjest tirill29
Skrevet

"Jeg drakk kanskje 7-8 halvlitere og 2 drinker... Men med serequel, truxal og remeron innenbords etterpå blir en rimelig slått ut"

Er faktisk ikke så lett å gjøre rabalder og motstand når man er så slått ut.

Og jenter som har vært utsatt for flere overgrep før kan ha enda lettere for å bare bli passiv og la han gjøre det "så hun er ferdig med det for denne gang".

Var med legen i dag som spurte og grov i en time, før jeg knakk sammen og sa det skjedde noe i påska, men jeg orker ikke snakke om det.

Sa A, men greide ikke si B. Fikk ny time igjen i morgen. Forhåpentligvis greier jeg det da, selv om jeg tror han forsto tegningen.

Han sa også at han tenkt tanken mange ganger i det siste, at noe hadde skjedd.

I slike tilfeller er det godt å ha DOL.

Gjest neineinei!
Skrevet

Var med legen i dag som spurte og grov i en time, før jeg knakk sammen og sa det skjedde noe i påska, men jeg orker ikke snakke om det.

Sa A, men greide ikke si B. Fikk ny time igjen i morgen. Forhåpentligvis greier jeg det da, selv om jeg tror han forsto tegningen.

Han sa også at han tenkt tanken mange ganger i det siste, at noe hadde skjedd.

I slike tilfeller er det godt å ha DOL.

Virker som du har en bra lege, det var godt å høre!!

sender masse styrke i mine tanker.

Skrevet

Det er det jeg bedreier meg selv for etterpå. Hvorfor sparket jeg ikke, hylte og skrek. Nei... blir bare fullstendig handlingslammet. Vanskelig å øve på slike situasjoner også...

Hvorfor ble du handlingslammet? Kan det ha med tidligere opplevelser å gjøre? Ble du så redd at du ikke turte å gjøre noe?

Skrevet

Alle måter å reagere på er "riktige" i en slik situasjon. Du vil bare prøve å gjøre alt for å overleve og komme minst mulig skadet fra det. Å ikke bli sint eller gjøre motstand hele tiden kan noen ganger føre til at situasjonen blir farligere. Du kan planlegge at du skal slåss og bli sint, men du kan likevel ikke vite hvordan du reagere i en gitt situasjon.

Å reagere passivt på overgrep er beskymringsfullt. Da tenker jeg at man er skadet fra før av.

Skrevet

Det er det jeg bedreier meg selv for etterpå. Hvorfor sparket jeg ikke, hylte og skrek. Nei... blir bare fullstendig handlingslammet. Vanskelig å øve på slike situasjoner også...

Neste gang vet du forhåpentligvis hva du skal gjøre. Jeg synes du skal snakke med legen om måten du reagerte på. Hvordan du kan reagere mer hensiktsmessig neste gang hvis det skulle skje.

Skrevet

Jeg mener ikke å gi deg skyld i dette, men vil bare få deg til å lære.

Gjest tirill29
Skrevet

Hvorfor ble du handlingslammet? Kan det ha med tidligere opplevelser å gjøre? Ble du så redd at du ikke turte å gjøre noe?

Vet ikke hvorfor, men ble bare handlingslammet og veldig kvalm. Kanskje er det fordi jeg reagerte på samme måte da jeg var liten og ble utsatt for overgrep fra jeg var 2-3 til 7 år.

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men ble bare handlingslammet og veldig kvalm. Kanskje er det fordi jeg reagerte på samme måte da jeg var liten og ble utsatt for overgrep fra jeg var 2-3 til 7 år.

Jeg kan kjenne meg igjen i det. Jeg føler ikke så stor seksuell lyst i forhold til de menn jeg har møtt. Føler liksom at jeg gir bort kroppen min. Føler meg ekkel lenge etterpå opptil flere år. Har lurt på om jeg er lesbisk, men har aldri vært forelsket i kvinner, men føler jeg tryggere med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...