Gjest Redd for avhengighet Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Jeg er inne i en periode hvor jeg tar beroligende nærmest hver kveld. Jeg alternerer mellom Sobril og Rivotril. Er det en god strategi å ta disse annenhver dag for å redusere faren for avhengighet? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Skulle ønske jeg kunne svare ja. Dessverre tror jeg det blir som å drikke rødvin og hvitvin annenhver dag for å hindre alkoholavhengighet. 0 Siter
Gjest Redd for avhengighet Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Skulle ønske jeg kunne svare ja. Dessverre tror jeg det blir som å drikke rødvin og hvitvin annenhver dag for å hindre alkoholavhengighet. Takk. Hvor mange dager på rad er det greit at man tar denne type medikamenter? M.a.o når bør man trekke inn årene? 0 Siter
Gjest vær forsiktig Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Takk. Hvor mange dager på rad er det greit at man tar denne type medikamenter? M.a.o når bør man trekke inn årene? Nå spørs det jo også litt hva slags doser det er du tar også. Etter å ha blitt avhengig, og opplevd det helvete på jord, så tro meg på at det ikke er verdt det. Abstinensen, som varer og rekker, er å gange angsten med tre. Jeg ville aldri brukt mer enn tre uker i strekk, men noen av oss rekker å bli hektet på den tiden også. 0 Siter
Gjest Redd for avhengighet Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Nå spørs det jo også litt hva slags doser det er du tar også. Etter å ha blitt avhengig, og opplevd det helvete på jord, så tro meg på at det ikke er verdt det. Abstinensen, som varer og rekker, er å gange angsten med tre. Jeg ville aldri brukt mer enn tre uker i strekk, men noen av oss rekker å bli hektet på den tiden også. Annenhver dag med 2 x 0,5 Rivotril og 2 x 10 Sobril. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.