Gjest Ane14 Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Hei! Jeg er en jente på 14 år. Hver gang jeg blir nervøs, skal holde foredrag i klassen, spille fotballkamp, betale en ting på butikken osv holder jeg på å tisse på meg. Det har blitt et stort problem for meg fordi jeg greier nesten ikke å gjøre noe utenat jeg nesten tisser på meg. For å ungå at jeg gjør det setter jeg meg ned på huk i noen sekunder til det går over. Hver gang jeg gjør dt later jeg som om jeg ordner noe på skoene mine. Håper på svar så fort som mulig. 0 Siter
Gjest tghk Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Det høres ut som om det er et utslag av nervøsitet, og det kan være lurt å få gått på do før du skal gjøre noe så du ikke blir så tissetrengt. Det var lurt å sette seg på huk og late som om du skal knytte skoene dine. Dette er et problem du helt sikkert vil vokse av deg etter hvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.