Gå til innhold

hva tenker dere om psykologer med piercing?

Anbefalte innlegg

Gjest terapisøker
Skrevet

Hvis dere gikk til en psykolog som hadde piercing både i øyenbryn, tunge og en stor ring i nesa, hadde dere blitt distrahert av det eller hadde det hatt null betydning for deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest tidligere gått i terapi
Skrevet

Jeg hadde stussa. Hadde også stussa om vedkommende hadde religiøse klesplagg, propaganda for politiske partier, stor utringning eller dersom vedkommende brukte en liten shorts og singlet.

Det har noe med å få folk til å føle seg komfortable og å ikke selv søke fokuset. En terapeut bør framstå som noenlunde nøytral.

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å ha tillit dessverre. Men det er forskjell på piercinger. Grensen min går ved piercing i tunga. Det virker bare destruktivt på meg, og har slik som jeg ser det, ingen annen funksjon enn å "provosere" de som ser den.

Skrevet

Jeg har ikke noe imot piercinger, selv om jeg ikke kunne finne på å dekorere hele ansiktet selv. Men i visse jobber, som i helsevesenet og politi, bør en fremstå som mest mulig nøytral. Ikke mange piercinger, religiøse symboler osv.

Skrevet

Jeg hadde stussa. Hadde også stussa om vedkommende hadde religiøse klesplagg, propaganda for politiske partier, stor utringning eller dersom vedkommende brukte en liten shorts og singlet.

Det har noe med å få folk til å føle seg komfortable og å ikke selv søke fokuset. En terapeut bør framstå som noenlunde nøytral.

Så enig, så enig...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Om jeg noen gang får behov for det, så ville jeg snudd i døra ja. Dessverre:-)

candyqueen_83
Skrevet

Ringen i nesa ville kanskje fanget oppmerksomheten min litt :o) Men hadde ikke snudd i døra av noen av dem. Herlighet, vi lever i 2010.

Skrevet

Om jeg noen gang får behov for det, så ville jeg snudd i døra ja. Dessverre:-)

Etter at psykologen og jeg gikk fra hverandre, så hadde jeg behov for en liten opprydning i mitt hode. Da var jeg så heldig å få tak i en psykiater i min lille hjemby, som var helt fantastisk. Og han var helt fri for både piercinger og smykker. Han hadde kun briller på sin nese :-) Og i tillegg tok han ikke betalt for timene!

Like før påske møtte jeg han i en butikk, og han var like viunderlig enda. Han husket nesten alt vi hadde snakket om for 12 år siden, og det syntes jeg var utrolig rørende og imponerende:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Etter at psykologen og jeg gikk fra hverandre, så hadde jeg behov for en liten opprydning i mitt hode. Da var jeg så heldig å få tak i en psykiater i min lille hjemby, som var helt fantastisk. Og han var helt fri for både piercinger og smykker. Han hadde kun briller på sin nese :-) Og i tillegg tok han ikke betalt for timene!

Like før påske møtte jeg han i en butikk, og han var like viunderlig enda. Han husket nesten alt vi hadde snakket om for 12 år siden, og det syntes jeg var utrolig rørende og imponerende:-)

Jøss, det var ikke dårlig:-)

Skrevet

Jøss, det var ikke dårlig:-)

Nei, han var et fantastisk menneske og psykiater. Den dag i dag tenker jeg på ting han sa for 12 år siden:-)

Gjest må jo begynne å lure
Skrevet

''Og i tillegg tok han ikke betalt for timene!''

Jøss, hvorfor gjorde han det? Fordi han kanskje fikk betalt på annen måte?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Gi deg nå!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, han var et fantastisk menneske og psykiater. Den dag i dag tenker jeg på ting han sa for 12 år siden:-)

Ja, noen ganger møter man mennesker som gjør innrykk.

Jeg blir veldig fasinert av en eldre mann på jobben min. Han er som en historiebok.

Gjest må jo begynne å lure
Skrevet

Gi deg nå!

Hvorfor det? Det er vel ikke naturlig at en psykiater gir gratistimer til en som i utgangspuktet er vilt fremmed?

Det er derimot naturlig at en da lurer på om Colette var dennes elskerinne.

Skrevet

Er du frekk? Fordi han anså meg som et vrak etter en av hans "kolleger". Men han fikk jo betalt fra trygdekontoret for alt utenom min egenandel.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg ville foretrukket en psykiater uten ansiktspiercinger.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvorfor det? Det er vel ikke naturlig at en psykiater gir gratistimer til en som i utgangspuktet er vilt fremmed?

''Det er derimot naturlig at en da lurer på om Colette var dennes elskerinne''

Ja ja, det er mye rart man kan bry hodet sitt med.

Gjest terapisøker
Skrevet

ja, det er jo meningen at man skal føle at man går til en fagperson, ikke omvendt,som om en selv har blitt en person som spesielle kasus oppsøker..

Jeg gikk en til en psykolog som tydeligvis hadde store problemer selv, jeg følte at rollene ble byttet om, jeg brukte mye tid og tankevirksomhet på å finne ut hva som feilte denne mannen...

Skrevet

Du verden..... At det er mulig å komme til en slik konklusjon sier mer om deg enn om colette ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...