serenity777 Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Jeg tenker at psyk.pasienter er noen fordomsfulle folk. 0 Siter
nick Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Da har du møtt på en gæern psykolog. Det sier NHD, og jeg tror han så gjerne. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Jeg ville notert meg det, men ikke tillagt det noe spesielt før jeg visste hva slags person de piercingene satt i. De er nok litt restriktive med å ha piercinger hos psykiatere/psykologer. Har noen piercinger selv, så jeg ville vel tenkt at... Det har jeg også, men den i nesa og tunga ville jeg ikke hatt selv.....;-) 0 Siter
Gjest athos Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Da tenker jeg at kravene til å få praktisere som psykolog burde være strengere. 0 Siter
PieLill Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Jeg ville blitt distrahert om vedkommende bare skulle selge meg blomster. Oppfatter det som useriøst. At man ikke tar jobben sin helt på alvor. Viste h*n seg å være rivende dyktig, ville det blitt lettere å ignorere. mvh 0 Siter
Gjest profile Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Umiddelbart hadde jeg vært betenkt. Men det kommer vel ann på om jeg hadde noe annet alterantiv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.