Gå til innhold

NHD - kan jeg være bipolar?

Anbefalte innlegg

Gjest ned og opp
Skrevet

Lurer på om jeg kan være bipolar. Har perioder på flere uker med depresjon, så har jeg noen uker med mer overskudd hvor jeg klarer å trene og fungere tilnærmet normalt. Kan være høyt oppe i veldig korte perioder, som feks noen timer, men sjeldent lenger. Men vil ikke kalle det sykelig. Men får altså gjentakende depresjoner på flere uker hvor jeg ikke fungerer. Nå har jeg en slik periode og alt er tungt. Er så sliten av å ha det sånn. Jeg sliter med energi og orker ingenting. Innen et døgn kan jeg også variere mellom å være ok humør og depressiv/sliten. Hva er dette og kan jeg være bipolar?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...