Gå til innhold

hjertebank

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på 82
Skrevet

hei. er en mann på 27 år som har slitt med konstant hjertebank i en uke nå. det kom plutselig, og det vil ikke gi seg. er plaget med skjelvinger i tillegg. har hatt problemer med og sove siste uken pga dette. hva kan være årsaken til dette. det er skikkelig ubehagelig. kvalme har også vært inn i bildet den siste uken.. kjennes ut som jeg stresser konstant, men det gjør jeg ikke. har slitt med depresjoner tidligere, men har hatt det under "kontroll" de siste årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ta tilskudd av magnesium. Jeg ville også om dette vedvarer tatt blodprøver som viser hvordan det står til med stoffskiftet ditt. Er det for høyt, så kan det gi følelsen av konstant stress, høy puls og kvalme. Et EKG kan også være nyttig for å konkret se hva som foregår i hjertet ditt.

Høy puls og ekstraslag er plagsomt, men det er sjelden alvorlig sykdom som ligger til grunn. Av og til finner det bare på litt sprell ;). Magnesium har hos noen en fantastisk effekt på hjertet i forhold til å senke blodtrykk, senke stressfølelse og roe hjertet. Det er helt ufarlig med et lite tilskudd av dette som et forsøk. Det har hjulpet meg mye i forhold til uro, ekstraslag og også på søvnkvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...