Gå til innhold

jobber privatpraktiserende psyker mest dag?

Anbefalte innlegg

Gjest psykologtider
Skrevet

Tenker å oppsøke en privatpraktiserende psykolog med eller uten avtale. Jobber de fleste privatpraktiserende psykologer mest dag eller kveld, eller er det hipp som happ? Tenker at det kan være greit å gå til noen på ettermiddagen/kveld så jeg slipper å ta meg fri fra jobben.

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

Det er nok hipp som happ:))

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror de fleste på fulltid jobber på dagen. En del av de som har 20% privat jobber offentlig på dagtid og privat om kvelden.

Gjest psykologtider
Skrevet

Jeg tror de fleste på fulltid jobber på dagen. En del av de som har 20% privat jobber offentlig på dagtid og privat om kvelden.

Er det det samme for de psykologene som ikke har avtale? Kan det tenkes at bestemmer seg ut i fra timelista om de skal jobbe dag eller kveld neste gang? Hvis det er tre som ønsker kveld neste torsdag og en bare kan dagen, så er det jo ikke vits i å jobbe på dagen hvis de fleste pasientene foretrekker kveld den dagen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...