Unni23 Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Unngår så langt som mulig å gi noen diagnose i muntlig form til pasienten? Er det med på å sykeliggjøre pasienten? Jeg fant først ut hvilke diagnoser som var satt på meg da jeg leste journalen min. http://www.dagbladet.no/2010/04/16/magasinet/jesper_juul/helse/barn/11312858/ 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Bør det være noen forskjell på psykiatri og somatikk? Hvis du eller ditt barn var til utredning for en hjertelidelse, ville du foretrekke at hjertespesialisten holdt konklusjonen på undersøkelsene skjult for deg/dere? 0 Siter
Unni23 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Skrevet 20. april 2010 Bør det være noen forskjell på psykiatri og somatikk? Hvis du eller ditt barn var til utredning for en hjertelidelse, ville du foretrekke at hjertespesialisten holdt konklusjonen på undersøkelsene skjult for deg/dere? Godt sagt. Så hvorfor sa min psykjiater at jeg må gå på AD resten av livet, men grunnen til det sa han aldri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.