Gå til innhold

Reductil avregistrtert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at denne medisinen er avregistrert, slik at det ikke ¨lenger er mulig å få resepten på denne lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke, da den er registrert på www.felleskatalogen.no og den oppdateres veldig ofte.

Onsdag1365380628
Skrevet

Det stemmer at den er avregistrert.

Gjest trist jente
Skrevet

støtter serenity777 - du får den opp på felleskatalogen.no når du søker. ''Sist oppdatert 21. april 2010'' Da er det veldig rart dersom den er avregistrert.

Onsdag1365380628
Skrevet

støtter serenity777 - du får den opp på felleskatalogen.no når du søker. ''Sist oppdatert 21. april 2010'' Da er det veldig rart dersom den er avregistrert.

''Da er det veldig rart dersom den er avregistrert''

Jeg fikk den ikke ut på apoteket fordi den var avregistrert.

Onsdag1365380628
Skrevet

Det tror jeg ikke, da den er registrert på www.felleskatalogen.no og den oppdateres veldig ofte.

Jeg fikk den ikke ut på apoteket fordi den er avregistrert.

Gjest trist jente
Skrevet

''Da er det veldig rart dersom den er avregistrert''

Jeg fikk den ikke ut på apoteket fordi den var avregistrert.

Utifra innlegget til frosken så er den midlertidig trukket tilbake, husker ikke årsakene. Og når du ikke fikk den på apoteket heller så stemmer det helt sikkert at den er tryket tilbake.

Synes bare det er litt rart at det ikke kommer opp på felleskatalogen på nett. Jeg gikk jo inn på den for å sjekke og så da at den siste oppdatering var idag. Har lest mye i felleskatalogen gjennom tidene og min erfaring er at den oppdateres veldig ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...