cathlin Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Kaste et glass i gulvet slik at det knuses. Hvordan ser du på det? Er det en vanlig reaksjon når sinnet/ frustrasjoner og annet har nådd sitt høydepunkt, eller er dette et tegn på at noe er veldig galt med personen? Knus noe for meg også. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Jeg har knust en del ting; glass, kopper, asjetter. På gulvet og ut vinduet. For meg var det kommunikasjon, frustrasjon og symbol-handlinger= jeg er knust. Nå har jeg sluttet med det. Jeg er ellers et normalt menneske. Jeg har en gang i mitt liv kastet en asjett i veggen fordi jeg ble sint. Det er veldig mange år siden, og jeg har ikke før eller siden følt behov for det. Jeg anser meg som et vanligvis normalt menneske, og denne hendelsen plager meg ikke nevneverdig siden jeg ikke skadet noen. Jeg er likevel godt klar over at dette ikke var den normale, aksepterte veien å få ut frustrasjoner på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.