Gjest terapisøker Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 bruker psykiatriske leger og psykologer seg selv og personlighe meninger i pasientbehandling,går de etter boka?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 De bør bruke anerkjente behandlingsmetoder for hver enkelt lidelse. Det går fremover, men sakte. 0 Siter
Gjest face it Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 De bør bruke anerkjente behandlingsmetoder for hver enkelt lidelse. Det går fremover, men sakte. ''Det går fremover, men sakte.'' Det er du som begynner å bli gammel, Nhd. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 ''Det går fremover, men sakte.'' Det er du som begynner å bli gammel, Nhd. Det er ingenting i dette tema som taler for det :-) Her er jeg like ung som før. 0 Siter
Orio Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det er ingenting i dette tema som taler for det :-) Her er jeg like ung som før. ''Her er jeg like ung som før'' Jeg derimot, har rukket å bli to år eldre bare de siste par årene. Hva er hemmeligheten? ;- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.