Olav Femte Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Du er den fornuftige her på forumet. Du er topp ! Om du er gutt eller jente - jeg liker deg. Du har tråden - og skriver bra.Dette er ikke ironisk. Jeg liker det du skiriver... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. april 2010 Forfatter Skrevet 22. april 2010 Du er den fornuftige her på forumet. Du er topp ! Om du er gutt eller jente - jeg liker deg. Du har tråden - og skriver bra.Dette er ikke ironisk. Jeg liker det du skiriver... Takk. Det du skrev om meg - gjelder deg også :-) 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Du er den fornuftige her på forumet. Du er topp ! Om du er gutt eller jente - jeg liker deg. Du har tråden - og skriver bra.Dette er ikke ironisk. Jeg liker det du skiriver... Takk. Det du skrev om meg - gjelder deg også :-) Tusen takk :-) Fornuftig,det var hyggelig å "høre". Siden min eks.psykolog stadig sa i timene "men er det fornuftig da"? Han prøvde å lære meg å tenke fornuftig Men tror det går bedre nå, som ingen forteller meg hva jeg bør og ikke bør tenke. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. april 2010 Forfatter Skrevet 22. april 2010 Tusen takk :-) Fornuftig,det var hyggelig å "høre". Siden min eks.psykolog stadig sa i timene "men er det fornuftig da"? Han prøvde å lære meg å tenke fornuftig Men tror det går bedre nå, som ingen forteller meg hva jeg bør og ikke bør tenke. Psykloger er mennesker rett og slett. Psykriater også. De kan gjøre feil. Glad at du har blitt bedere ! 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Psykloger er mennesker rett og slett. Psykriater også. De kan gjøre feil. Glad at du har blitt bedere ! Det har du rett i :-) Det føles godt å være bedre. Nedturer innimellom,men livet kan vel aldri "gå på skinner". 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. april 2010 Forfatter Skrevet 22. april 2010 Det har du rett i :-) Det føles godt å være bedre. Nedturer innimellom,men livet kan vel aldri "gå på skinner". Det du skrev - er helt rett. Ha en god dag ..... 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det du skrev - er helt rett. Ha en god dag ..... Takk. Ha en god dag du også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.