Gå til innhold

Panikkangst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har panikkansk, og bruker Xanor - som virker meger bra.

Hvorfor er det - psykeatere......så SSRI/SSN Isom er så bra ? Er det reklame fra di som utviklet medikatementet ? Jeg lurer .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt på siden av ditt spørsmål. Med så mange skrivefeil, har du vært på polet i dag? ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Internasjonale behandlingsanbefalinger baserer seg på vitenskapelige undersøkelser.

Har du dosert litt høyt?

hidi, the scorpion
Skrevet

Litt på siden av ditt spørsmål. Med så mange skrivefeil, har du vært på polet i dag? ;)

Du er en skikkelig ekkel trollkjerring:((((

Skrevet

Internasjonale behandlingsanbefalinger baserer seg på vitenskapelige undersøkelser.

Har du dosert litt høyt?

NHD: Nei, jeg har ikke tatt litt for mye. Hvordan kan du skrive dette?

Skrevet

Du er en skikkelig ekkel trollkjerring:((((

Troll-gutt.

Skrevet

Ikke på polet ......

Gjest grumsa
Skrevet

NHD: Nei, jeg har ikke tatt litt for mye. Hvordan kan du skrive dette?

''Jeg har panikkansk, og bruker Xanor - som virker meger bra. Hvorfor er det - psykeatere......så SSRI/SSN Isom er så bra ? Er det reklame fra di som utviklet medikatementet ? Jeg lurer .....''

Trolig på grunn av ditt spm over som virker litt usammenhengende.

Skrevet

''Jeg har panikkansk, og bruker Xanor - som virker meger bra. Hvorfor er det - psykeatere......så SSRI/SSN Isom er så bra ? Er det reklame fra di som utviklet medikatementet ? Jeg lurer .....''

Trolig på grunn av ditt spm over som virker litt usammenhengende.

Greit det. Men er du enig det jeg sa på første innlegg ?

Gjest grumsa
Skrevet

Greit det. Men er du enig det jeg sa på første innlegg ?

Du sier at Xanor fungerer veldig bra for deg og jeg ser ingen grunn til å betvile det. Jeg har ingen egenerfaring med preparatet. Jeg deler din skepsis i forhold til i hvor stor grad de antidepressive midlene "pushes" ut på markedet som noe vidunderkur som skal hjelpe mot det meste. Og jeg er av den oppfatning at det ligger sterke krefter bak, som har kjøpt seg vei i markedet. Dette er imidlertid ikke noe som gjelder disse preparatene alene, men medisinindustrien i sin helhet. Det er en "dirty" business.

Skrevet

Hvor mange ganger skal du skrive innlegg om Xanor. Selvsagt er mange enig i at det er mange leger som er for redde for Benzodiazepiner.

Xanor fungerer for deg, bra og du har tydeligvis en lege som skriver ut til deg.

Jeg mener det kanskje er enda verre at Flunipam er flyttet til A resept pga en sommer med dagbladet overskrifer om ulovlig misbruk.Noe som medførte at den mest rekriverte sovemdisinen ble den minst på meget kort tid.

Hadde jeg hatt panikkangst hadde jeg fått Xanor av legen om nødvendig, finn deg en lege som forstår!

Hjelper ikke med et utall innlegg her om hvor håpløst det er at mange ser negativt på Xanor. Men det er ikke enkelt med Vival, Rivotril og Flunipam etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...