Gjest LeaLive Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Hei. Vet ikke om du kan svare på dette, men kan jo spørre likevell. Har i snart ett år slitt med begge kneene mine. Det kommer og går i perioder slik at jeg nesten ikke klarer å gå på enten den ene, eller den andre foten, av og til ingen av dem. Symptomer: Hovent og varmt (men ikke alltid), sitter jeg for lenge i ro, eller går for mye blir det stivt og ømt. I venstre kne har jeg hatt et stikk av smerte fra undersiden av kneet og nedover til leggen. Kan ikke sitte på huk, da stikker det i begge kneene. Mest smerter på overside og sidene av kneene, men har i det siste på venstre kne kjent det under også. Kjennes også litt tykt ut av og til, nesten som om det er fullt av vann inni, men har fått avkreftet dette av legen. Skal på MR røntgen, men er redd de ikke finner noe der heller. Hva kan dette være? Mvh Lea 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.