Gå til innhold

sjekkeprofil

Anbefalte innlegg

Gjest Bronson
Skrevet

Hei dere! Jeg kan tenke meg at det er mange her på forumet som savner en/ei å dele sorger og gleder med. Ja, en kjæreste som kan være din beste venn og støttespiller gjennom livet. Jeg vurderer å opprette en "sjekkeprofil" noe jeg aldri har gjort før. Jeg sliter med angst og generelt dårlig selvtilitt. Jeg har en idè om å være dønn ærlig i forhold til å opplyse om mine issues og de sidene ved meg som jeg antar kan kalles som gode sider.

Jeg nærmer meg halvveis til 70 og har en drøm om å bli pappa. Jeg føler liksom at jeg bør være åpen og ærlig om det jeg sliter med i hverdagen, og syntes nesten at jeg lurer de damene jeg prøver å sjekke opp på byen siden de ikke vet noe om meg i det hele tatt.

Er det noen som føler det på samme måte? Er det generelt et dårlig "sjekketriks" å f.eks. si at jeg er sjelver som et aspeløv de første gangene jeg treffer deg. At jeg er litt vanskelig å komme under huden på, men har du tolmodighet så går dette over etterhvert som garden min senkes..

Noen tips eller ideèr til en usikker fyr?

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

''Er det noen som føler det på samme måte? Er det generelt et dårlig "sjekketriks" å f.eks. si at jeg er sjelver som et aspeløv de første gangene jeg treffer deg.''

Ja, det er et dårlig sjekketriks:(

Men om du åpner en slik side for de som har slike problemer, så er det ikke lenger dårlig, men ærlig;)

Tror markedet kan være stort for en slik sjekkeside! Forsøk:)

Skrevet

'' Er det generelt et dårlig "sjekketriks" å f.eks. si at jeg er sjelver som et aspeløv de første gangene jeg treffer deg. At jeg er litt vanskelig å komme under huden på, men har du tolmodighet så går dette over etterhvert som garden min senkes.''

Nei. :o) Jeg hadde nok syntes det var litt søtt og jeg hadde vært like nervøs selv også. Men ikke si at du er halvveis til 70, det høres fryktelig gammelt ut, si at du er midt i 30-årene. :o)

Jeg skrev i min profil den gangen jeg hadde det at jeg nok var tidenes dårligste husmoremne, men jaggu fikk jeg massevis av svar allikevel! :o) En av de karene jeg ble ganske godt kjent med (men han ble ingen kjæreste) flirte oppgitt over det og mente at det var ikke akkurat noe godt sjekketriks, men jeg fant nå mannen i mitt liv på nettet allikevel. :o)

Skrevet

'' Er det generelt et dårlig "sjekketriks" å f.eks. si at jeg er sjelver som et aspeløv de første gangene jeg treffer deg. At jeg er litt vanskelig å komme under huden på, men har du tolmodighet så går dette over etterhvert som garden min senkes.''

Nei. :o) Jeg hadde nok syntes det var litt søtt og jeg hadde vært like nervøs selv også. Men ikke si at du er halvveis til 70, det høres fryktelig gammelt ut, si at du er midt i 30-årene. :o)

Jeg skrev i min profil den gangen jeg hadde det at jeg nok var tidenes dårligste husmoremne, men jaggu fikk jeg massevis av svar allikevel! :o) En av de karene jeg ble ganske godt kjent med (men han ble ingen kjæreste) flirte oppgitt over det og mente at det var ikke akkurat noe godt sjekketriks, men jeg fant nå mannen i mitt liv på nettet allikevel. :o)

Synes det hørtes genialt ut jeg, uansett hvor god du er i husmorsysler og matlaging så får du jo da uansett silt ut de gutta som forventer at du skal være mora dems.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...