Gå til innhold

NHD: deppa og fysisk smerte

Anbefalte innlegg

sportyjente 26
Skrevet

Hei...

Sliter veldig for tida, deprimerte, greier ikkje sjå framover....alt er berre tungt og svart. Humøret kan svinge fleire gongar for dag, alt frå å vere veldig deppa, til å sjå litt lysare på ting. Veldig travelt. Veldig lite som skal til for at tårene kjem.

Tenker å gjere ende på livet, ser ikkje verdien i å forsette. Er berre til bry for folk, føler eg. Veldig ubehageleg følelseå gå å bære på.

Har operert 2 gongar for trochanter tendinitt det siste året, men smerten er like gale - skal forsøke ein gong til, men liten sjanse for å bli bra. Livskvaliteten min er beydeleg redusert av dette, får ikkje trene å bevege meg slik eg ønsker. Vondt om natta, og ei utidig glepping på utsida av hofte.

Trening hjelpe både for angst og depresjon. Er i allefall slik for meg.

Dette gjer meg enda meir deppa og frustrert....eg greier ikkje tanken på å leve med dette, og har veldig lyst å skade meg sjølv. For å seie det slik så hater eg meg sjølv, føler meg tjukk og feit, men folk rundt meg seier eg er tynn. Er 172 cm og 56-57 kg. Føler at alt eg spiser legg seg rett på kroppen - at eg eser ut......

ufff....Nei livet er ikkje verdt å leve...

Er det nokon her som har noko som heiter multidireksjonel instabilitet? eg har det i ei skulder - skuldra er laus. Berre lurer på om det er nokon som veit kva type behandling som hjelper?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...