Gå til innhold

håndledds problemer

Anbefalte innlegg

Gjest marthe is
Skrevet

Hei. For 4 år siden så syklet jeg og plutselig kræsjet jeg med fortaustkant og da landet jeg på siden med håndleddet først. Jeg hadde utrolig vondt der og da, men det ga seg og jeg kjent det ikke på 2 år, men nå i det siste når jeg lear på håndleddet så knekker det og jeg for store smerter og andre ganger så får jeg bare smertene. Jeg har ikke fått sjekket det enda, men har tenkt tanken. Jeg har heller ikke skadet den hånden i etter tid. Hva burde jeg gjøre? Dra til legen og sjekke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde problemer med håndleddet mitt i 14 år. Det var akkurat som ting ikke var helt på plass der inni. Lege og fysiterapeut hadde sett på det, uten å finne noe løsning.

Så måtte jeg til kiropraktor pga problemer med skulderen. Det var en lykke, for han fikset nemlig håndleddet mitt også. Veldig kjapt gjort. Etter et par behandlinger ble det helt bra, og jeg har ikke hatt noe problemer med håndleddet de siden. Nå er det 5 år siden siste behandling.

Jeg vil anbefale deg å gå til lege og få sjekket ut ting, før du evt går til kiropraktor.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...