Gå til innhold

Hvordan takle depresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å være tungsindig. Det har selvfølgelig med situasjonen min å gjøre, men jeg blir fristet til å prøve Johannesurt. Noen som har erfaring med den eller som har andre råd om å mestre depresjon. I dag har jeg vært nesten helt interesseløs. Har dusjet og spist, ellers hvilt og vært litt på nettet og tatt en telefon.

Videoannonse
Annonse
Gjest atidep
Skrevet

Går du på antidepressiva? Om ikke, er det heller det du må prøve. Går du på AD må ikke det kombineres med johannesurt.

Skrevet

Går du på antidepressiva? Om ikke, er det heller det du må prøve. Går du på AD må ikke det kombineres med johannesurt.

Jeg har prøvd cipralex ca ett år, men ble bare feit.

Gjest antidepp
Skrevet

Jeg har prøvd cipralex ca ett år, men ble bare feit.

Da synes jeg du har prøvd ut antidepressiva i for liten grad. Det virker som om du har slitt lenge. Det er slett ikke slik at du må bli tykk om du prøver andre medisiner. Jeg ville prøvd andre ssri/snri og sett hvordan det ble. Du merker om du begynner å gå opp og da kan du heller slutte. Hva med fontex? Den skal være bra i forhold til dette har jeg hørt. Jeg har ikke gått opp på mine forsøk, bortsett fra når jeg prøvde tolvon. Men den er litt spesiell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...