Gå til innhold

zyprexa NHD

Anbefalte innlegg

ink1365380698
Skrevet

Min RL psykiater sa at de ikke lenger brukte zyprexa på grunn av alle bivrkningene??? stemmer dette?? For omtrent et ¨år siden stod det at zyprexa var et av de mest brukte legemiddel i Norge??

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan ikke svare for "de", men på landsbasis er Zyprexa meget brukt.

På schizofreni og lignende lidelser mener jeg at det er det beste medikamentet. Jeg er klar over at ca 20% ikke skal ha det. Det er de som i løpet av kort tid får en enorm sult. Hos de skifter jeg til et annet.

ink1365380698
Skrevet

Jeg kan ikke svare for "de", men på landsbasis er Zyprexa meget brukt.

På schizofreni og lignende lidelser mener jeg at det er det beste medikamentet. Jeg er klar over at ca 20% ikke skal ha det. Det er de som i løpet av kort tid får en enorm sult. Hos de skifter jeg til et annet.

Bruker det mot angst jeg da. Lagt på meg 10 kg uten ulvehunger, men det har stabilisert seg. Greier desverre ikke slutte. Men de virker mot angst altså. bruker 2,5 mg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...