Gjest noi Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hei ! Jeg klarer dessverre ikke livet uten å ty til ytterligheter . jeg lurer på om hva som er verst for helsen; drikke en flaske vin pr dag , røyke 20 sigaretter pr dag , eller overspise å spy 4-5 ganger pr dag ? Jeg er klar over at dette virker ekstremt , men for meg er det bedre enn å skjære meg til blods. 0 Siter
Sør Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvis noen sier hva som er verst/best, hvilken av de velger du da? Med vennlig hilsen 0 Siter
tjohei Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hva med å bli en helsefrik istedenfor. Det er jo også en ytterlighet. Spise sunt og trene. 0 Siter
Gjest noi Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 He-he , jeg trener veldig mye og spiser sunt ( bortsett fra kickene . Jeg velger rødvin ! 0 Siter
frosken Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 ''Jeg er klar over at dette virker ekstremt , men for meg er det bedre enn å skjære meg til blods.'' Det finnes andre alternativer. Det er nødvendig å bestemme seg for å slutte med destruktiv atferd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.