Gå til innhold

Avhengig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Jeg klarer dessverre ikke livet uten å ty til ytterligheter . jeg lurer på om hva som er verst for helsen; drikke en flaske vin pr dag , røyke 20 sigaretter pr dag , eller overspise å spy 4-5 ganger pr dag ? Jeg er klar over at dette virker ekstremt , men for meg er det bedre enn å skjære meg til blods.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen sier hva som er verst/best, hvilken av de velger du da?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hva med å bli en helsefrik istedenfor. Det er jo også en ytterlighet. Spise sunt og trene.

Skrevet

He-he , jeg trener veldig mye og spiser sunt ( bortsett fra kickene .

Jeg velger rødvin !

Skrevet

''Jeg er klar over at dette virker ekstremt , men for meg er det bedre enn å skjære meg til blods.''

Det finnes andre alternativer. Det er nødvendig å bestemme seg for å slutte med destruktiv atferd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...