Gå til innhold

Jeg er ikke paranoid schizofren fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg sammen. Om jeg skulle ha levd ut alle tankene mine hadde jeg vært på lukket avdeling for lenge siden. Høres dette riktig ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Viser til mitt forrige innlegg. Vil gjerne lese den, men finner ingen som selger den Norske utgaven.

Nei, den er utsolgt, men prøv på biblioteket, bibliotekene har intern utlån av bøker, så hvis den ikke finnes på ditt bibliotek, så kan de skaffe den til deg fra et annet sted.

Skrevet

Nei, den er utsolgt, men prøv på biblioteket, bibliotekene har intern utlån av bøker, så hvis den ikke finnes på ditt bibliotek, så kan de skaffe den til deg fra et annet sted.

Kjempetips. Skal sjekke med en gang. Takk!

Skrevet

Fant den der, men må reservere. Om jeg bare kunne finne mitt lånekort... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...