Gå til innhold

NHD-ustabil pf og medisin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg leste at fluanxol 20 mg depot i.m. i måneden kunne være til hjelp for de som sliter med ustabil pf. Kan jeg som har ustabil pf ha nytte av den? Kunne tenkt meg å gi det et forsøk da jeg til tider er ganske ustabil, men å ta tabletter gir for meg for mange bivirkninger. Noen andre depotmedisiner i.m. som jeg kan ha nytte av utenom fluanxolen? Skal til legen så det hadde vært fint om jeg kunne ta med noe herfra jeg selv kunne foreslå. På forhånd takk:-)

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke mange medisiner som er godt dokumentert som effektive ved eupf. Det kan henge sammen med at eupf er en meget blandet gruppe hva gjelde symptomer, og at det skal mye til å finne medisiner som hjelper på de fleste personer og type symptomer.

De fleste lider betydelig av sin eupf, og jeg mener at en må tørre å prøve seg frem for å finne noe som hjelper. Fluanxol depot kan absolutt være verdt et forsøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...