Gjest abc2 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Den eneste behandlingen de kunne tilby var å innføre faste sovetider flere ganger om dagen. Også mens jeg var på jobb. Det føles helt uaktuelt for meg å legge meg ned for å sove på jobb, selv om det er å sovne litt jeg gjør i det skjulte idag. Jeg ble skikkelig nedfor og frustrert. Vet ikke hvordan det lar seg gjøre, og det vil føles veldig flaut. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Hadde nok forventet bedre behandlingsmuligheter når jeg fikk komme til nevrolog. Er det andre her som har erfaringer og råd angående hypersomni og jobb? Det følger jo ofte med seg depresjon. Det gjør det hos meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Har du andre depresjonstegn? Hypersomni kan være et tegn på en depresjon i det bipolare spekter. 0 Siter
Gjest abc2 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Har du andre depresjonstegn? Hypersomni kan være et tegn på en depresjon i det bipolare spekter. Jeg har anonymt nick idag, men du kan jo se hvem jeg er. 0 Siter
Gjest abc2 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Har du andre depresjonstegn? Hypersomni kan være et tegn på en depresjon i det bipolare spekter. Psykiater har antydet at det sannsynligvis ligger innenfor det bipolare spekteret. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Psykiater har antydet at det sannsynligvis ligger innenfor det bipolare spekteret. Du vil korrekt behandling være å behandle det som en bipolar depresjon. 0 Siter
Gjest hege-mari Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Du vil korrekt behandling være å behandle det som en bipolar depresjon. hvordan behandles hypersomni uten depresjon??? 0 Siter
Gjest abc2 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Du vil korrekt behandling være å behandle det som en bipolar depresjon. Jeg går på lamictal. Wellbutrinen hjelper meg en del, men det er ikke nok til at jeg fungerer som jeg skal på jobb. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Kjenner ikke til hypersomni, men kanskje medisiner mot narkolepsi kan hjelpe? 0 Siter
Gjest abc2 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Kjenner ikke til hypersomni, men kanskje medisiner mot narkolepsi kan hjelpe? Det var vel det jeg hadde håpet på, men fikk ikke tilbud om det. Det hadde nok vært den mest lettvinte veien hvis det var noe som kunne hjelpe. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Har du sett hjemmesidene til Søvnforeningen? http://www.soevnforeningen.no/sokeresultat.shtml?Submit2=S%F8k&text=hypersomni 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.