Gjest lurer jeg på Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Hei, jeg bruker litium og denne fungerer bra i perioder. Det som er litt rart er at jeg får dager-opptil en uke- hvor jeg er slapp, har diare, skjelver, nakken låser seg liksom. Så går det over og jeg fungerer ganske bra igjen. Hvorfor er jeg sånn? Er det konsentrasjonen av litium som stiger i disse periodene? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 ''Hvorfor er jeg sånn? Er det konsentrasjonen av litium som stiger i disse periodene?'' S: Det ville jeg testet ut med målinger. Interessant. 0 Siter
Gjest flink gutt! Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 ''Hvorfor er jeg sånn? Er det konsentrasjonen av litium som stiger i disse periodene?'' S: Det ville jeg testet ut med målinger. Interessant. jøss,lært deg rammene du også nå!?? 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 ''Hvorfor er jeg sånn? Er det konsentrasjonen av litium som stiger i disse periodene?'' S: Det ville jeg testet ut med målinger. Interessant. Takk, kanskje jeg gjør det, det er jo ingenting jeg gjør som skulle tilsi at jeg blir slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.