Gå til innhold

NHD: Økt aktivitesnivå av Remeron?

Anbefalte innlegg

Gjest Remerona
Skrevet

Jeg er tidligere bruker av Cipralex, men holder nå på å bytte til Remeron, da førstnevnte ikke gav nok effekt på depresjonen. Jeg tar nå 10 mg cipralex og 30 mg remeron og har tatt denne mixen i en uke. Har de siste dagene følt at aktivitetsnivået har økt betraktelig. Jeg tar meg stadig i å fyke opp fra stolen for å gjøre et eller annet, jeg vasker, rydder og ordner til tross for at jeg føler meg sliten. Jeg ser for meg flere større hageprosjekter som skal gjennomføres iløpet av sommeren, og jeg kjenner nesten det bobler inni meg etter å komme igang.

Samtidig kjenner jeg at depresjonen er der fortsatt, og kroppen er sliten. Det er på en måte ikke meg å styre og planlegge slik. De andre i familien er glad for at jeg er "frisk" og har en slik energi. Jeg føler det noe unaturlig og er redd for at det kanskje er en bivirkning, og at fallhøyden blir desto større.

Hva mener du?

Har kontrolltime om to uker.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nyt det :-)

Endring til det bedre kommer ikke samtidig og parallelt for alle symptomer. Resten kommer etterhvert :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...