Gå til innhold

Sår hals i 3 uker

Anbefalte innlegg

Gjest Daffi1965
Skrevet

Har hatt sår hals i 3 uker nå, var hos fastlegen min for 1 uke siden. Hun sa det ikke var kyssesyke eller bakreriellt, men et virus. Kona kjøpte Hydrogenperoksid NAF 3% som jeg gurglet i hele går. I dag jhennes det ut som drøvelen er hoven og halsen er like vond. Dette plager meg skikkelig, hva kan det være og hvor lenge er normalt før dette gir seg av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke gurgle noe som helst.

Drikk noe varmt (ikke så du brenner deg). Ta "vekk i morgen" eller andre halstabletter du får kjøpt uten resept.

kanskje halsen er "irritert" på all behandling den har vært utsatt for?

Skrevet

Røyker du?

''Røyker du?''

Nå minte du meg på en episode i vinter - jeg var på butikken og sto i kassen og betalte. Bak meg sto en eldre dame og plutselig sier hun:"Nei, jeg har så vondt i halsen at i dag må jeg ha sigaretter med mentol!" Det var bare såvidt jeg klarte å la være å sprute ut i krampelatter! Men jeg gikk omtrent tvekroket bortover gangen etterpå og holdt på å kveles! :o)

Gjest lyuuua
Skrevet

Tror det er noe som går, jeg har hatt hoste og tidvis vond hals (merkelig nok bare på ene siden) i snart to måneder nå.

Er nok et virus.

Skrevet

''Røyker du?''

Nå minte du meg på en episode i vinter - jeg var på butikken og sto i kassen og betalte. Bak meg sto en eldre dame og plutselig sier hun:"Nei, jeg har så vondt i halsen at i dag må jeg ha sigaretter med mentol!" Det var bare såvidt jeg klarte å la være å sprute ut i krampelatter! Men jeg gikk omtrent tvekroket bortover gangen etterpå og holdt på å kveles! :o)

Røykere har de utroligste unnskyldninger for å måtte ta seg en røyk. Akkurat denne hadde jeg ikke hørt før. :o) Kjenner forøvrig en som måtte ta seg en røyk for å få bedre sangstemme. Han ville ikke innrømme at han ikke var like flink til å synge som Pavarotti.

Gjest bipp..
Skrevet

Virus kan være veldig langvarig, sist jeg hadde det var jeg dårlig i 6-7 uker.

Gjest varsity
Skrevet

Avslutt kvelden med en cognac:-)

Det tar knekken på det meste av ulumskheter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...