Gjest Daffi1965 Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Har hatt sår hals i 3 uker nå, var hos fastlegen min for 1 uke siden. Hun sa det ikke var kyssesyke eller bakreriellt, men et virus. Kona kjøpte Hydrogenperoksid NAF 3% som jeg gurglet i hele går. I dag jhennes det ut som drøvelen er hoven og halsen er like vond. Dette plager meg skikkelig, hva kan det være og hvor lenge er normalt før dette gir seg av seg selv? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Ikke gurgle noe som helst. Drikk noe varmt (ikke så du brenner deg). Ta "vekk i morgen" eller andre halstabletter du får kjøpt uten resept. kanskje halsen er "irritert" på all behandling den har vært utsatt for? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Røyker du? ''Røyker du?'' Nå minte du meg på en episode i vinter - jeg var på butikken og sto i kassen og betalte. Bak meg sto en eldre dame og plutselig sier hun:"Nei, jeg har så vondt i halsen at i dag må jeg ha sigaretter med mentol!" Det var bare såvidt jeg klarte å la være å sprute ut i krampelatter! Men jeg gikk omtrent tvekroket bortover gangen etterpå og holdt på å kveles! ) 0 Siter
Gjest lyuuua Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Tror det er noe som går, jeg har hatt hoste og tidvis vond hals (merkelig nok bare på ene siden) i snart to måneder nå. Er nok et virus. 0 Siter
Gjest uli Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 ''Røyker du?'' Nå minte du meg på en episode i vinter - jeg var på butikken og sto i kassen og betalte. Bak meg sto en eldre dame og plutselig sier hun:"Nei, jeg har så vondt i halsen at i dag må jeg ha sigaretter med mentol!" Det var bare såvidt jeg klarte å la være å sprute ut i krampelatter! Men jeg gikk omtrent tvekroket bortover gangen etterpå og holdt på å kveles! ) Røykere har de utroligste unnskyldninger for å måtte ta seg en røyk. Akkurat denne hadde jeg ikke hørt før. ) Kjenner forøvrig en som måtte ta seg en røyk for å få bedre sangstemme. Han ville ikke innrømme at han ikke var like flink til å synge som Pavarotti. 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Virus kan være veldig langvarig, sist jeg hadde det var jeg dårlig i 6-7 uker. 0 Siter
Gjest varsity Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Avslutt kvelden med en cognac:-) Det tar knekken på det meste av ulumskheter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.